הכן גרף: "כיצד שמעת עלינו?"

כאשר לקוחות חדשים פונים לחברה שלך או שממלאים טופס שלך באתר האינטרנט של החברה, שאל: "כיצד שמעת אודותינו?". הכן גרף המתאר מניין הגיעו הלקוחות אליך. בסוף היום, השבוע או החודש, בחן את הנתונים, הסק מהם מה היו אמצעי הפרסום היעילים ביותר שלך וחזור ופרסם שם. אם לקוחות רבים מגיעים אליך כתוצאה מהמלצות של חברים / מכרים / עסקים משלימים, הקדש זמן לכתיבת מכתבי תודה לאלו שמפנים עסקים אליך.

מתוך: אתר הרעיונות לעסקים https://www.ideasiteforbusiness

אולי יעניין אותך

אגם זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
רם-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
ללמד נהיגה
ניר שמול - מנכל חברת שניר
עותק של 06

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט