שם החברה: FocusWeb
שנת הקמה: 2009
מספר עובדים: 5 קבועים ועוד 5 פרילאנס בתחומים שונים
אורי ניסני – המנכל של חברת פוקוס ווב בעל נסיון של 15 שנה בתחום האינטרנט המכירות והשיווק. בין היתר שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברות כגון: ג'ון ברייס הדרכה, אורקל, מיקרוסופט ועוד. חברתFocusWeb מתמחה בהבניה של אסטרטגיית שיווק באינטרנט ובישום מלא של כלל הפעילות השיווקית המקוונת. FocusWeb בונה עבור לקוחותיה את התמהיל השיווקי המתאים לצרכיהם ושיניב את התוצאות הטובות ביותר, על בסיס מחקרים ובדיקות מקדימות באמצעים אנושיים וטכנולוגיים.FocusWeb מייעצת ומיישמת ללקוחותיה פעילות שיווק באינטרנט מגוונת, החל מהרמה האסטרטגית, דרך יעוץ וסנכרון של כלל פעילויות האונליין, וכלה בביצוע ובליווי שוטף – משלב התכנון ועד ליישום המהלכים ולהצלחתם.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
פיתוח מתודולוגיה ייחודית לאיסוף נתונים וניתוח התנהגות שוק, צרכנים ומתחרים, יישום המתודולוגיה לבניית אסטרטגיית שיווק אופטימאלית לחברות וארגונים, ומדידת ביצועים והחזרים על השקעה לפי ביצוע וניהול מהלכי שיווק בפועל.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? על השיווק המקוון שאנחנו מנהלים לעצמנו באופן רווחי מיומה הראשון של החברה. הסנדלר לא הולך יחף.
3. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
כשליש מהלקוחות שלנו מגיעים דרך לקוחות קיימים, שליש דרך רשת הנטוורקינג שלנו, ושליש דרך שיווק מקוון – ולכן כמעט 100% מתקציב השיווק שלנו הופנה בשנים האחרונות לכיוון המקוון .
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה- מצטער, לא יכול J
5. השאלון האישי :
– איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שותפי כיום, יאיר ספראי מקרן ההון סיכון קונקורד, תחתיו עבדתי וממנו למדתי רבות הן מהבחינה העסקית, והן מהבחינה האנושית.
– עיתון/ מגזין מועדף : ברמת ההגדרה , לא קורא עיתונות כתובה, מתעדכן אונליין.
– דף הבית שלך באינטרנט: https://www.focusweb.co.il/
בית קפה לפגישות עסקיות : מעדיף במשרד… קפה עלי!
– רכב? פולקסווגן טיגואן. הרכב הכי נוח ואינליטגנטי שהיה לי… ארבע על ארבע כשצריך, מהיר וזריז, יותר קטן מטוארג – שילוב מוצלח של הרבה תחומים ויכולות .-
– ג'וב חלומותיך? מנהל חממה לשיווק חברות ועסקים.
– חופשה חלומית: הייתה ממש עכשיו – חודש בניו-זילנד עם אשתי הטריה בירח הדבש.