מקדם אתרים? מקדם עסקים! (טיפ ארנון ממן)

בכל פעם שאני מציג את כרטיס הביקור שלי בו מצויין כי אחד מעיסוקי הוא קידום בגוגל אדוורדס אני נתקל בשאלה הבאה: נו, אז אתה מקדם אתרים? התשובה בהמשך.


לאלו סוגי עסקים מתאים קידום האתר?


קידום אתרים נועד למטרה אחת: כניסת גולשים לאתר. מי שמעוניינים בכך הם בעלי אתרים אשר עצם הכניסה לאתר שלהם גורמת להם תועלת או רווח. על אלה נמנים כל בעלי הפורטלים והאתרים אשר הצלחתם נמדדת בכמות הכניסות לאתר. מדד זה חשוב במיוחד למי שבאתר שלהם מתפרסמים באנרים ומודעות Google כחלק ממערכת "גוגל אדסנס". כניסת גולשים מעלה את דירוג האתר ובעקבות זאת גם את מפלס ההכנסות הנובע מחשיפה לפרסומות. אתר החברה מהווה למעשה חלון ראווה לאופייה, תחום עיסוקה ושירותיה של החברה. וכמו כל חלון ראווה – גם האתר הוא אמצעי ייצוגי שלא תמיד משקף את התמונה האמיתית. ראיתי כבר לא מעט אתרים המשדרים את הרושם של עסק ענק חובק ארץ ועולם, אך לעיתים זהו לא יותר מאשר "שומר מסך" שמאחוריו רק אדם אחד עם טלפון ומחשב.


ובחזרה לכרטיס הביקור שלי: לא. אינני עוסק בקידום אתרים. כ"שותף מוסמך" של גוגל אדוורדס אני עוסק בקידום עסקים, וליתר דיוק: הבאת לקוחות פוטנציאליים אל דלת הכניסה של העסק. קידום בגוגל אדוורדס הוא למעשה מכונת שיווק הפועלת במתכונת טייס אוטומטי. בעל העסק לא עושה דבר כדי שהלקוחות יגיעו. תפקידו מתחיל בפתיחת הדלת בפני הלקוחות המתדפקים עליה ובצוע המכירה.


האם האתר סיים את תפקידו?


אין ספק שהאתר הקלאסי הולך ומאבד את הבכורה לטובת חלופות מתקדמות יותר. דפים עיסקיים בפייסבוק הופכים אטרקטיביים ואינטראקטיביים יותר מצד אחד, ומצד שני הבכורה עוברת לדפי הנחיתה בכל הקשור לדלפק המכירות האינטרנטי. כבר ציינתי במדור זה כי מערכת הקישורים הממומנים של אדוורדס מעדיפה להוביל את הלקוח לדף נחיתה ייעודי וממוקד ולא לדף הבית של האתר. היום גישה זו צועדת צעד נוסף קדימה ומייתרת את האתר, ואפילו את דף הנחיתה כמעט לחלוטין בעולם המופלא והמתחדש ללא הרף של גוגל אדוורדס.


נחיתה ועכשיו


אפילו דף הנחיתה הולך ומתייתר בזכות מערכת "הקלק להתקשר" בסלולרי.


מערכת גוגל אדוורדס מאפשרת כיום לגולשים מהסלולר להגיע ליעדי החיפוש שלהם בדרך קצרה ואפקטיבית ביותר. בואו נניח שנתקעתם מחוץ לבית כשמנעול הדלת שבור. הזמן דוחק וצריך למצוא פורץ מנעולים במהירות. מה עושים? מחפשים בסלולרי "מנעולן" ומגיעים לרשימת קישורים ממומנים. לחיצה על הקישור הממומן שלידו אייקון של שפופרת טלפון תגרום לחיוג ישיר אליו ישירות מהסלולרי, ללא "נחיתה" על דף הנחיתה. תוך שניות נקבל את איש המקצוע ונזמינו לתת לנו שירות.


החיוג הישיר מהסלולר מייתר, כאמור את דף הנחיתה. המחפש בסלולרי לא צריך לנווט את דרכו בין האתרים ודפי הנחיתה כדי למצוא את מספר הטלפון. זהו יתרון עצום לנותני שירותים מהירים כשרברבים, חשמלאים, טכנאי מחשבים ועוד, אבל גם הופך יותר ויותר פופולרי בקרב בעלי עסקים ומקצועות חופשיים אחרים כעורכי דין, מרפאות, טכנאים, שירותי מוסך וגרירה ועוד .


התחזיות קובעות כי בעתיד הלא רחוק, ולמעשה כבר בשנה הבאה, יעלה מספר הגולשים בסלולרי על מספר הגולשים במחשב. פירוש הדבר: קידום בגוגל אדוורדס עם תוסף לחיוג ישיר סלולרי הוא קפיצת מדרגה הכרחית לכל בעל עסק. ויפה שעה אחת קודם.


הכותב הוא ארנון ממן מומחה לקופירייטינג במערכות גוגל AdWords, "שותף מוסמך" ו"תורם ראשי", בין שלושת היחידים בישראל, של גוגל AdWords.


יש לך שאלה בנושא קידום העסק שלך בגוגל אדוורדס? אשמח להתייחס ולהשיב. ניתן לפנות אלי באמצעות דף "צור קשר" באתר המשרד: ארנון ממן יועצים:www.arnonmaman.com

אולי יעניין אותך

Google-Shopping
amp
F0_0316_0200_aviv-rofile
berkovitz
aviv-rofile
shirley13

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח