עשרות מיליוני תפוחים בדבש חצו את המרחבים הוירטואליים בין מייל למייל, בימים שקדמו לראש השנה, בניסיון של עסקים להזכיר לשותפים וללקוחות שלהם – "הננו כאן", אנחנו חושבים עליכם פעם בשנה.
רוב הברכות מצאו את עצמן בפח הזבל של הדואר האלקטרוני מהר יותר מאשר האוכל נעלם במהלך ארוחת החג. אך יש גם מספר יוצאי דופן. למרבה האכזבה כולם מגיעים מגופי פרסום וקד"מ שהיצירתיות בנויה ב- DNA שלהם, ולא מחברות המוכרות מוצרים ושירותים אחרים.
הראשונה היא חברת Lasercut4 המתמחה בביצוע חיתוך איכותי בלייזר. החברה שלחה ללקוחותיה גלויה בה משובצים חלקים של תפוח אותם מקבל הגלויה צריך להרכיב. המשחק הקטן מושך את תשומת הלב ומאתגר מיידית את מקבל הגלויה, ובנוסף קוד ה- QR המשולב בגלויה מאפשר למתקשים בהרכבה להגיע לאתר החברה ולצפות בהוראות ההרכבה.
לא רק שסוכנות הפרסום iSocia יצרה ברכה ליום כיפור, היא גם עשתה פניה ממוקדת מאוד – דווקא אל המתחרים. בסדרת גלויות מתריסה היא פונה למזבלה, בליק, אקליפטוס ובלונד 2.0
(פורסם במקור ב- pitria.co.il)
חברת מוצרי הקד"מ Marketier, גם היא נקטה בקו הברכה ה"מפעילה" אבל עם טוויסט. לקוחות החברה קיבלו מארז שבחלק העליון שלו מסודרים כל המוצרים הנדרשים לאפיית עוגת דבש. ומתחתיהם מסתתרת עוגה מוכנה – המסר "איך את רוצה לקבל את העוגה שלך" מבהיר היטב מה יכולות החברה בהשוואה לדרך העבודה הרגילה בשוק.
גם i love food, המתמחה בקידום מסעדות מספק מתכונים לחג, אבל הפעם בתצורה של ספר וירטואלי מושקע שנאסף מכל הבלוגרים מולם הם עובדים ואותם הם קוראים. הספר משך 10,000 כניסות, לצפיה: https://wow-now.net/ilovefood/cookbook
קיבלתם או שלחתם מתנות או ברכות מקוריות נוספות ? שלחו אלינו ל- new.allmarketing@gmail.com