- שם החברה: DIBOOR
- שנת הקמה: 2008
- מספר עובדים: 12
דנה קול היא מנכ"לית ומייסדת משרד הניו מדיה DIBOOR עם יותר מ-15 שנות ניסיון בתחומי השיווק, פרסום וניו מדיה. מחזיקה בתואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת מהמכללה למנהל ותואר שני בפילוסופיה ותרבות דיגיטאלית מאוניברסיטת תל אביב
ספקי שיווק: משרד יח"צ UNIK
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בימים אלו יצאנו במהלך שיווקי שנקרא Random acts of Kindness– עבור חברת Cal תחת הכותרת " Cal מסדרת לאנשים סוף שבוע קל". במסגרת הפעילות חיפשנו ברשת אנשים שזקוקים לבילוי, אנשים שצריכים סוף שבוע קל. איתרנו אותם באמצעות ניטור שיחות ברשת. הגענו אליהם בהפתעה עם צוות צילום והענקנו להם שוברי מתנה בהתאם לסטטוס או לציוץ אותו כתבו.. הפעילות באה למנף ברשתות החברתיות מהלך שיווקי של Cal לקידום תוכנית ההטבות החדשה שנקראת "סוף שבוע קל".
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
פרסום בפייסבוק, כלי הפרסום בפייסבוק הופכים להיות יותר ממוקדים ויעילים, כל פעילות ברשת חברתית חייבת להיות מלווה במודעות.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
שאתם חושבים על פעילות תחשבו פשוט וקל, הגולשים לא עובדים אצלכם גם אם בסופו של דבר הם יכולים לזכות בפרס בשווי כמה מאות שקלים.
4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
קסטרו נמצאים כל הזמן בתנועה, עמוד שמאוד ברור מה הוא, משלבים פלטפורמות (אינסטגרם – פייסבוק) משתפים את הגולשים בהחלטות (שם לג'ינס) הגולש יודע שתמיד קורה שם משהו. בנוסף הם דואגים לנראות שוטפת גם במדיה הקנויה.
5. השאלון האישי
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דינה נבות, הייתה מנהלת מחלקת פלנינג בגיתם כשעבדתי שם.
· עבודה ראשונה? מנהלת קד"מ בוואלה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות וחדשנות
· דף הבית שלך באינטרנט פייסבוק
· בית קפה לפגישות עסקיות קפה מטילדה בת"א
· רכב? ניסאן ג'וק בצבע לבן
· מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"לית השיווק של פייסבוק
· חופשה חלומית: חוף הים בת"א