- שם החברה: אינסטא סטורי (MyInstaStory)
- שנת הקמה: 2012
- מספר עובדים: 5
מעל 20 שנות פעילות בהיי-טק, רקע טכנולוגי עמוק בתקשורת ופיתוח תוכנה , ניהול מו"פ בחברות תקשורת ואבטחת מידע כגון פינג'אן, יזמות והקמת סטארט-אפים. ב- 8 השנים האחרונות מתמחה בשיווק אינטרנט ומובייל, כמנהל ויועץ בחברות שביניהן Hotbar , WeFi , Onavo , Gifts Project , ועוד.
היקף תקציב שיווק: חסוי
ספקי שיווק: יועץ התקשורת של החברה – יאיר מרטון
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
שיתוף פעולה עם קהילות משתמשים עצמאיות באינסטגראם.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? בכל מחיר לא אוותר על פעילות ברשתות החברתיות. השיווק כיום חייב להיות אנליטי ותגובתי כלפי מרכני הקצה, ואיש השיווק הוא עיוור ללא גישה לרשתות אלה.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
שימוש אינטנסיבי במערכות מעקב על רשתות חברתיות, בעיקר פיסבוק טוויטר ואינסטגראם, מצד אחד כדי להעביר מסרים שיווקיים על ידי "גיוס סמוי" של המשתמשים שמפיצים את המסר בגוון האישי שלהם, ומצד שני כדי לקלוט במהירות מגמות, צרכים או בעיות שעולות מקהילת המשתמשים, ולהגיב בהתאם.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
יש מספר חברות מתחרות בתחום האפליקציות, המצליחות ביניהן שומרות על רמת קשר ותגובתיות גבוהה עם המשתמשים וכך מצליחות להגדיל את החדירה והאחיזה בשוק היעד.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אורן דוברונסקי, מייסד ומנכ"ל Hotbar
· עבודה ראשונה? קצין טכנולוגי בחיל המודיעין (יחידה 8200)
· תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות מחשבתית ותגובתיות
· דף הבית שלך באינטרנט: https://j.mp/AmitShaked
· בית קפה לפגישות עסקיות: קפה Jolie במגדלי תל-אביב
· רכב? מיצובישי אאוטלנדר
· מהו ג'וב חלומותיך? לצייר ציורי שמן על אי באוקיינוס השקט
· חופשה חלומית: סקי עם החברים והילדים