לאור ההצלחה של קולקציית סופגניות הצ'ייסר אשתקד, רולדין בחרה להציע גם השנה את סדרת סופגניות הצ'ייסר ולהשיק 2 טעמים חדשים שמצטרפים לטעם המנצח, שוקולטה ביאנקו, ואף להקדים את מכירת כל הקולקציה החל מחודש נובמבר.
קובי חקק, מבעלי רשת רולדין, אמר היום: "השנה, זו השנה הרביעית שאנו לא מעדכנים את מחירי הסופגניות הקלאסיות והגורמה ומשאירים אותם כפי שהיו: הסופגנייה הקלאסית תעלה 4.5 ₪ וסופגניות הגורמה, המהוות את ספינת הדגל של הרשת, יימכרו ב- 8 ₪. על מנת לעמוד בביקושים הצפויים לסופגניות ייצרנו כ- 40 טון גנאשים בטעמים שונים, רכשנו 30 טון שמנת מתוקה, 20 טון שוקולד בלגי, 50 טון קמח, 30,000 ליטר שמן קנולה, 20 טון ריבה, 15 טון ריבת חלב ו- 4 טון סוכר. אנו צופים עלייה של כ – 10% במכירות הסופגניות לעומת אשתקד"
חקק הוסיף ואמר: "מניסיוננו בשנים קודמות למדנו כי הקהל הישראלי אוהב להתנסות בסופגניות גורמה. מידי שנה חלה עליה בכמות סופגניות הגורמה שנמכרות ברשת לעומת הסופגניות הקלאסיות. לפני שנתיים החלוקה הייתה 50% מהסופגניות שנמכרו ברשת היו בטעמי גורמה ו-50% ריבת תות וריבת חלב. בשנה שעברה 60% מהסופגניות שנמכרו ברשת היו בטעמי גורמה בעוד ש 40% היו של הסופגנייה הקלאסית בטעמי ריבת תות וריבת חלב.
כמו כן, אנו עדים לדרישת הלקוחות לפתוח את מגוון טעמי הגורמה טרם החג, ולכן כבר מתחילת חודש נובמבר נפתח את פסטיבל הסופגניות עם כל הקולקציה בסניפים.
בנוסף, מסקר שערכנו עלה כי רוב (83%) ממשתתפי הסקר סברו כי בסופגנייה אחת יש יותר מ – 350 קלוריות ולכן אנו מקפידים ליידע את קהל לקוחותינו בערך הקלורי של מגוון הסופגניות של רולדין, שמתחילות מכ- 170 קלוריות לסופגנייה במשקל של כ-40 גרם".