- שם החברה: Proceed (מקבוצת HMS – הלפרין יועצים)
- שנת הקמה:2007
- מספר עובדים:כ 40
בת אל דן פירסט (30) עובדת בחברת Proceed מזה שנתיים. אחראית על ריכוז וקידום מערך השיווק. עיצוב ומיתוג תדמית החברה, טיפול בשיווק אינטרנטי ופרסום, הפקת כנסים וימי עיון מקצועיים. בעלת M.A בייעוץ ופיתוח ארגוני ותעודת מאמנת מומחית מטעם איק"א.
- ספקי שיווק: אנו עובדים עם ספקים רבים – ובכל זאת מעוניינת לפרגן למעצבת הגראפית שלנו , אלינה אורצקי שעושה עבודה מדהימה במיתוג , עיצוב ואדמיניסטראציה של כל הנושא השיווקי בחברה
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מתוך רצון להיות החברה המובילה בתחום של תכנון ובקרה בארץ, Proceed הקימה פורום PPM&PMO שכיום מדורג כפורום המוביל בתחומו בארץ.הפורום מיועד למנהלים בכירים בפונקציות מטה אשר באחריותם נושאים של תכנון, בקרה, PMO וניהול פורטפוליו של פרויקטים.ומהווה מקום מפגש מקצועי להתעדכנות בחידושים, רעיונות ופתרונות לבעיות שוטפות, בתחום התכנון והבקרה במשק הישראלי
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
Proceed מאמינה בקשר ישיר וחם עם לקוחותיה הקיימים והפוטנציאלים ולכן לא תוכל לוותר על פעילות שיווקית של מכירות אחד על אחד. אנו מאמינים כי הצלחתו של פרויקט תלויה בטיב היחסים ולכן Proceed שמה לה לדגל בראש ובראשונה את איכות השירות והאינטראקציה הבינאישית עם הלקוח.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
לא לעשות הכל לבד. אנו עושים מאמצים רבים ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם בעלי עניין ומאמינים כי חברה מצליחה היא תוצר של שיתופי פעולה נכונים.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
בשוק בארץ יש מספר חברות שעוסקות בתחומינו. כולן טובות ומקצועיות.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? מכל מלמדיי השכלתי. לפעמים התובנות הכי גדולות שלנו הן מאנשים לא צפויים ולכן משתדלת ללמוד ולשאוב מכל מפגש/קשר ואינטראקציה.
· עבודה ראשונה? רכזת גיוס בחברת כלנית
· תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות מחשבתית
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? ארקפה רעננה
· רכב? סוזוקי
· ג'וב חלומות? בית אירוח (צימרים/מלון) מפנק ומשפחתי במדינה אקזוטית
· חופשה חלומית:האיים המאלדיביים