מכללת מדיאטק הי-טק, המכללה הגדולה בצפון לתחום המחשבים, תקיים ביום ג', ה – 22 בנובמבר 2005, בין השעות: 9:00-16:30 במלון דן קיסריה, סמינר ייחודי לקידום אתרי אינטרנט. הסמינר מיועד למנהלי אתרי אינטרנט, מנהלי פרסום, משרדי פרסום, אנשי שיווק ומכירות.
הסמינר יועבר ע"י ג'קי סויקיס, מנתח מערכות מידע המרכז את תחום האינטרנט במדיאטק הי-טק. בעבר ניהל סויקיס במשך 3 שנים חברת אינטרנט, שעיקר עיסוקה היה הקמה וקידום של אתרים. בנוסף מכהן סויקיס בשלוש השנים האחרונות כמנהל פיתוח בחברת סטארט-אפ.
יריב ענבר, מנכ"ל מכללת מדיאטק הי-טק, מציין כי כיום למעלה מ – 85 אחוז מגולשי האינטרנט בעולם מגיעים לאתרים דרך מנועי חיפוש, וכ – 55 אחוז מכל העסקאות המתבצעות ברשת מקורם בתוצאות חיפוש באינטרנט.
ענבר מוסיף: "למי שלא בא מן התחום קל מאוד לחשוב שפרסום האתר הינו דבר של מה בכך: מפזרים מילות מפתח בדפים השונים באתר ורושמים את האתר במנועי החיפוש, אבל זה לא כל כך פשוט. היום העיסוק בקידום אתרי אינטרנט הפך למורכב הרבה יותר. חברות ה"מתמחות" בקידום אתרים מנצלות את חוסר הידיעה של הלקוחות וגובות סכומי עתק לקידום אתרים. הסמינר שבנינו יאפשר למשתתפיו לפרסם את אתרי האינטרנט של הארגון שלהם במנועי החיפוש השונים באופן יעיל ללא גרימת נזקים".
בסמינר ידונו בין השאר בנתונים מעודכנים אודות השימוש במנועי חיפוש בארץ ובעולם, במנועים בתשלום לעומת מנועים חופשיים, במדדי פופולריות של אתרי אינטרנט, בכלים לבחירת מילות מפתח, בטכניקות קידום פסולות, ועוד.