אישיווק: גיא חיימוביץ מנהל שיווק קידום מכירות – כספי, חברה ישראלית למשקאות בע"מ

· שם החברה: כספי – חברה ישראלית למשקאות בע"מ


· שנת הקמה: 1909


· מספר עובדים: 80


פרופיל אישי קצר (3-5 שורות) :


בשנת 2006 התחלתי לעבוד בכספי, בתחילת העבודה הייתי מקים אירועים ויד ימינו של מנהל הקידום מכירות בחברה. במהלך עבודתי עבדתי נחשפתי לתפקיד אותו מנהל קידום המכירות עושה, התפקיד התאים מאוד לאופי העבודה שחיפשתי לעשות ולכן סימנתי אותו בתור המטרה שלי. בשנת 2007 התחלתי ללמוד כלכלה ומינהל עסקים עם התמחות בשיווק בנוסף לעבודתי בחברה. בשנת 2010 עם סיום התואר התחלתי לעבוד בכספי בתפקיד מנהל קידום המכירות של החברה.


היקף תקציב שיווק – 10 מילון שקל בשנה



ספקי שיווק


· משרד פרסום – גיתם


· משרד יח"צ – זאביק דרור


· מיתוג – עומר דניאלי


· עיצוב תעשייתי – מש



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


החדרת קוארבו סילבר (טקילה) והגדלת המכירות של טקילה על חשבון פלח השוק של הוודקה. השוק העולמי מראה סימנים שמשקאות אנרגיה הם טרנד חולף, בעיקר מכיוון שהם נתפסים היום כמוצרים שאינם בריאים ואינם טובים לחיבור עם אלכוהול. כיום ישנם כבר מס' מדינות בעולם אשר אוסרות מזיגה של משקאות אנרגיה עם אלכוהול וסימנים רבים מראים שמדינות נוספות יוציאו חוקים דומים בעתיד. לשוק המקומי נכנס שחקן חדש מבית יפאורה (שוופס ראשן) אשר מהווה תחליף בריא יותר לערבוב עם אלכוהול, החברה (כספי) זיהתה את המגמה ולכן יצרה שת"פ עם יפאורה בנושא. המהלך הגדיל במאות אחוזים את המכירות של קוארבו סילבר, בנוסף ולא במקום מכירת טקילה אחרת, אנחנו בטוחים שככל ששופס ראשן יחדור לשוק כך ניראה גידול של קוארבו סילבר בארץ.


על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? קידומי מכירות בברים ובחנויות


האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? אני משתמש MC PROJECT, התוכנה עוזרת לי מאוד להיות בשליטה על כל הקידומים ועל הקמפיינים שאנחנו עושים.


תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: החברה הסקוטית עשתה פעילות מצוינת הבניית המותג וודקה סטולי, חבל שחברה אחרת בשוק לקחה להם את המותג



השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מר אילן כספי, הבעלים של החברה. אחד האנשים הכי מעניינים שיש בשוק, מקצועי ובעל ידע רב. ההכרות איתו גרמה לי להבין שהצורך בלמידת השוק והמתחרים לא נגמרת ושתמיד צריך להיות צד אחד לפני כולם ולזהות מגמות עתידיות שישפיעו גם השוק המקומי.


· עבודה ראשונה? הקמות אירועים אצל "אייה צהלים"


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת גבוהה להבין איך פעילויות שאתה מבצע ישפיעו על השוק ועל המוצרים אותם אתה משווק.


· דף הבית שלך באינטרנט – GOOGLE


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : לחם ארז בהרצליה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? סקודה אוקטביה 2013


· מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק בחברה גדולה או בעלים של חברה שאותה אני הקמתי.


· חופשה חלומית: באופן כללי כל חופשה כרגע תהיה כרגע חופשה חלומית.בעתיד אנחנו מתכננים לעשות טיול גדול עם הילדה בהודו.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח