ל.ה.ב. (לימודי הכשרה בניהול) בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, תפתח בשבוע הבא מחזור נוסף של תוכנית "ל.ה.ב. UPDATE בניהול השיווק". תכנית המנויים השנתית – המיועדת למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות – כוללת עשרה מפגשים מקצועיים במגוון תחומי השיווק, ומשלבת ידע רב ועדכני מן השטח ומהאקדמיה. התוכנית מיועדת לבוגרי תואר שני שרוצים לשמור על קשר עם האקדמיה ועם מי שנמצא בקדמת הידע האקדמי. מרכזת התוכנית היא רננה פרס, מהפקולטה לניהול.
המפגש הראשון בסדרה, שיתקיים ביום ראשון ה- 13.11.05, יעסוק בנושא יצירתיות בשיווק, תחת הכותרת: "בתוך הריבוע או מחוצה לו – היכן מסתתרות המהפיכות?" את המפגש ינחו פרופ' יעקב גולדנברג מביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, וכן עינת יוזנט רביד, סמנכ"ל שיווק בטבעול. לדברי רננה פרס, מסתבר כי כאשר מדובר ברעיונות מהפכניים ששינו טכנולוגיות ומוצרים, "התבוננות פנימה" היא זו שהייתה המנוע מאחורי השינוי והמהפכה שהביא. דווקא אלה ששמרו על הכללים, אך שינו אותם באופן מזערי, הם שהביאו את הבשורה החדשה.
מפגשים נוספים יעסקו בנושאים: מודיעין תחרותי; מדוע צרכנים דוחים שימוש במוצרים מסוימים; חידושים בשיטות למדידת יעילות הפרסום; חסמי מעבר כאמצעי ליצירת נאמנות לקוחות; השקת מוצר חדש בשוק העולמי; הערך העקיף של המלצה מלקוח; אלמנטים אסטרטגיים מרכזיים בפיתוח מוצרים חדשים; מתי כדאי להציע תוכנה ומוצרי מידע בחינם. בין המרצים בתוכנית הם: פרופ' יעקב הורניק, ד"ר ברק ליבאי, ד"ר אייל מעוז, אבנר ברנע, דגנית עין-גר, עירית ניצן ועוד.
ד"ר אורה סתר, יוזמת התכנית ומנכ"לית ל.ה.ב., אומרת כי יש מקום לפרוס את לימודי הניהול מעבר לטווח ה- MBA ולתכניות ההכשרה הרגילות: "UPDATE" מבוססת על התפיסה של "למידה לאורך החיים" שהולכת וקונה אוהדים רבים בקרב הצמרת העסקית והכלכלית של המשק הישראלי, בעיקר עקב ה"געגוע ללימודים" הבולט במיוחד בקרב בוגרי תואר שני, וכן על הצורך המעשי בקרב בוגרי מכללות ובוגרי אוניברסיטאות שסיימו מזמן את לימודיהם לרכוש ידע מעודכן בתחומי עיסוקם".
ד"ר סתר מציינת כי אחת הסיבות להצלחת התוכנית, שעד היום השתתפו בה כבר מאות מנהלים, היא השילוב של מרצים אורחים המגיעים מן השטח. בין המרצים האורחים שהשתתפו במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני, אלי רייפמן מאמבלייז, גיל רוזנפלד מ- HP ועוד.
המפגשים יתקיימו אחת לחודש בימי ראשון, בין השעות 17:30-20:30. המחיר למנוי ל-7 מפגשים לבחירה מבין ה-10 המוצעים במהלך השנה הנו 1,330 ₪ ולמפגש בודד: 220 ₪.
לפרטים והרשמה למפגש: 03-6408375, 052-2246314, www.lahav.ac.il.