"קליגולה" מוציאה לאור מגזין בשם "מכורות לנעליים" בהשקעה של 250,000$

היום יושק מגזין בנושא טרנדים בעולם ההנעלה. סנדרה רינגלר, הידועה בכינויה "הסטייליסטית של המדינה", אשר נבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של רשת נעלי "קליגולה" אשר ערכה את המגזין תחת הכותרת "המכורות לנעליים".



המגזין מכיל מגוון כתבות אופנה וביניהן כמובן מדריך טרנדים בתחום ההנעלה לעונת החורף הקרובה, כתבה הסוקרת את ארון הנעליים של סלבריטאיות מובילות, מדור בישול של השף שגב משה, מדור סטיילינג המציג את מראות החורף של מעצבות ישראליות מובילות, מדור טיפים לנעליים לנסיעות לחו"ל, מדור אסטרולוגיה של פינצ'י גבריאל ועוד.



המגזין החדש בו הושקעו כ- 250,000$ יופץ בכחצי מליון עותקים באמצעות אינסרטים בעיתונים היומיים ובמגזינים המובילים בישראל, באמצעות מחלקת הבוטיק של משרד הפרסום מק'אן אריקסון.



גרשון ברושי, מנכ"ל ובעלי "קליגולה": "קליגולה חיפשה מדיה לא שגרתית, אשר תחליף את הפרסומים הנהוגים בענף האופנה – מגזין בעל תוכן מעולם הנעליים הנו פריצת דרך בתחום הפרסום ובתחום האופנה כאחד. המגזין אשר פונה לקהל נשים רחב מציג את כל החידושים בענף ובתוכו מסתתרות המודעות של "קליגולה" לעונת החורף".

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''