אישיווק השבוע: שרון אריאל, מנהלת מחלקת שיווק ותקשורת מכללת אפקה


· שם החברה: אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב


· שנת הקמה: 1996


· מספר עובדים: 200



בת 34, נשואה + 3, תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות מורחבת בשיווק ופרסום מהמכללה למנהל, התחילה את דרכה במכללה לפני שלוש וחצי שנים כמנהלת שיווק ולאחר שנה וחצי קודמה והייתה אחראית על הקמת המחלקה לשיווק ותקשורת הכוללת את מערך השיווק והאסטרטגיה, פרסום, יח"צ, כנסים, אירועים וארגון בוגרים.



היקף תקציב שיווק הכולל – 5 מיליון ₪



ספקי שיווק: יח"צ- UNIK, משרד פרסום- פוגל, קידום אתרים – GO Internet Marketing


שותפים מלאים לתרומה ולהעלאת המודעות למותג



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


פרסום- קמפיין "הנדסה גבוהה" המשך ישיר לאסטרטגיה של המכללה הממצבת אותנו כמכללה מובילה בתחומה, השקת הסלוגן "קל זה לא יהיה" יצר תהודה בקרב הסטודנטים הקיימים והעתידיים כבידול מול המתחרים. הקמפיין נתמך בכל אמצעי הפרסום הקונבנציונליים ובפרסום פנימי אל מול הסטודנטים ואנשי הסגל של המכללה.




האתגר השיווקי- מיתוג המכללה כמובילה בקרב מוסדות הלימוד האקדמי להנדסה, המכשירה בוגרים איכותיים המשתלבים בתעשייה.



הצלחה שיווקית- הצלחנו לייצר עליה רצופה ומשמעותית בנתוני קבלה של מועמדים שאינה באה על חשבון איכות הנרשמים, אשר עלתה במקביל ב15% בכל שנה. 85% מהבוגרים שלנו משתלבים בעבודה בתחום בחברות המובילות במשק ותוכניות הלימוד שלנו רק מתרחבות ומתעדכנות בכל שנת לימודים.




תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה-


לעומת מתחרים בתחומים אחרים, אנו מנהלי השיווק של המכללות הציבוריות מאוד מפרגנים אחד לשני, יש לנו פורום מנהלי שיווק שבו כולנו יושבים סביב אותו שולחן פיזי או וירטואלי, מעלים נושאים משותפים ומנסים לקדמם. כולם עובדים בצורה טובה ואני מאוד מפרגנת לכולם, אנו משתפים ולומדים אחד מהשני.



בנוסף מציינת לטובה את המרכז הבינתחומי בפעילות יח"צ העשירה, המסלול האקדמי המכללה למנהל – במינוף רשת הבוגרים וההכוון התעסוקתי.



השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין דמות ספציפית, אני לומדת כל הזמן דברים חדשים מאנשים שסובבים אותי ובכלל


· עבודה ראשונה? תקציבאית במשרד פרסום אדלר חומסקי


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת ראייה וניתוח לטווח ארוך, להיות תמיד מעודכן ולגלות יצירתיות מחשבתית, יכולת לשנות על מנת לייצר הבדלה


· דף הבית שלך באינטרנט? גוגל


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות– מטילדה – מול המכללה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? מיצובישי


· מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק בחברה מובילה


· חופשה חלומית – חופשת סקי עם בן זוגי






אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח