סופר-פארם מדווחת על למעלה מ- 130,000 קופונים דיגיטליים שמומשו במסגרת ה– Happy Sale. בזכות הקופונים, אפליקציית סופר-פארם מדורגת במקום השלישי בהורדות חינם דרך ה- App Store ובשלישייה הראשונה מזה שבוע. מתחילת המבצע ב- 27.12.12 הורדה אפליקציית סופר-פארם, יותר מ-50,000 פעם וכמות ההורדות עלתה מ- 195,000 ליותר מ-254,000 הורדות. יותר מ-150,000 קופונים מומשו באמצעות האפליקציה.
כ- 400,000 לקוחות נכנסו לאפליקציה מכ- 120,000 מכשירים שונים והוסיפו כ- 225,000 פריטים שונים לסל הקניות שלהם באפליקציה. מרבית המוצרים שנכללו בסל הקניות הם מוצרים ממבצעי הקופונים. ברשימת האפליקציות הפופולאריות ביותר לצד אפליקציית סופר-פארם ניתן למצוא אפליקציות משחקים, את אפליקציית יו טיוב שנמצאת במקום החמישי ואפליקציית The Voice שמדורגת במקום ה- 12.
עומרי ארגמן, מנכ"ל מובלין, אשר פיתחו אפליקציית סופר-פארם: "הקופונים של Happy Sale יצרו תקדים בישראל הן מבחינת מספר הורדות ובהן מבחינת היקף המימושים. זהו נדיר שחברה מסחרית מדורגת כל-כך גבוה בחנות האפליקציות של Apple".
לדברי, מיכאל מיטרני, מנהל שיווק דיגיטלי סופר-פארם, "סופר-פארם היא הרשת הקמעונאית הראשונה בישראל שהציעה ללקוחותיה קופונים דיגיטליים והחדשנות מוכיחה עצמה, כמו גם האטרקטיביות של המבצעים של סופר-פארם. אנו נמשיך לשים דגש על הזירה הדיגיטלית לטובת לקוחותינו".