טיפ בתקשורת שיווקית – סה"כ יריד . מה הסיפור
השבוע יתקיים בת"א יריד הוועדים השנתי 9-10 בינואר
כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום בחרתי בהזדמנות הזו לתת כמה טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות:
- למשל, לאכול משהו לפני שאתם יוצאים מהבית. אתם תודו לי על הטיפ הזה כאשר תעמדו בתור האינסופי לקבל קרואסון וכוס קפה.
- קיבלתם תג זיהוי, מצוין. היכן אתם מניחים את התג הזה? גבירתי- אני מציץ בשם שלך על התג שתלוי על הצוואר שלך, ואת חושבת שאני מציץ לך במשהו אחר… ואתה מצמיד את התג לחולצה אבל הצעיף המקסים שאתה לובש מסתיר את השם שלך.
- נכנסת לאחת ההרצאות- מצוין. את מתיישבת ליד קולגה שבאה אתך מאותו ארגון. למה? את לא רוצה להכיר אנשים חדשים ?
- נכנסתם לאולם התצוגה של היריד. אתם יודעים מה אתם מחפשים ? באתר היריד באינטרנט תמצאו את שמות המציגים ואת מספרי הביתן שלהם – ככל שתהיו ממוקדים יותר בצרכים שלכם כך תנצלו את הזמן טוב יותר – ובעיקר תחסכו מעצמכם כאב ראש , במובן הכי רפואי. במקומות הללו יש המון רעש.
- מתנות – יציעו לכם המון מוצרי פרסום, כריות, תיקים, חוברות וכו' – אתם באמת צריכים את הדברים הללו? נכון שזה בחינם, אבל להיסחב עם כל הדברים הללו, כאילו שאתם משחקים עם חיים טופול בסצנה מהסרט סלח שבתי ?
- כרטיסי ביקור – אני יודע שאמרו לך במשרד להביא כמה שיותר כרטיסי ביקור. באמת? ומי אמור לטפל בעשרות הכרטיסים שתביאי? אם מתכוונים לזרוק אותם אז למה בכלל לקחת?
- ההערה האחרונה היא הכי מעצבנת. אתה נעמד מול אחד הדוכנים. בחורה חיננית מוסרת לך מידע, וכשאתה שואל שאלה היא עונה: "אני רק הפקידה כאן". יקירתי, את לא "רק הפקידה כאן". ואתה יקירי, אתה לא "רק עובד ביריד" – אני הלקוח ובשבילי כל אחד מכם הוא כעת המנכ"ל. אז בבקשה תגדילו ראש.
ביקור מועיל ביריד!
כותב המאמר הינו מרצה במוסדות ובארגונים בנושאי תקשורת שיווקית מחוץ לקופסא, ומנחה סדנאות בתקשורת שיווקית מופרעת .
הקים וניהל שנים רבות את יחסי הציבור של אתר התיירות "נאות קדומים" ליד יער בן שמן, נוהג לנמנם כל יום משעה שתיים ורבע ועד רבע לארבע בצהריים.