אם הסתובבתם באילת לאחרונה וראיתם לוחות מודעות, תחנות אוטובוס ומכוונים עם שפם אמיתי, אין זה במקרה, מדובר בקמפיין יצירתי במיוחד של עמותת חיים עם סרטן הערמונית.
הקמפיין כולל את נושא השפם שהינו המוטיב המרכזי בחודש המודעות לסרטן הערמונית.
ברחבי העיר אילת הוצגו, מודעות מיוחדות ה"לובשות" שפמים "אמיתיים" – נפחיים, בתלת מימד, שנראים כמו שפם טורקי של פעם.
סרטן הערמונית הנו אחד מהסרטנים השכיחים ביותר בקרב גברים בעולם המערבי. הסיכון ללקות בסרטן הערמונית במשך החיים הוא כ-16 אחוזים, אך הסיכון למות מסרטן בבלוטת הערמונית הוא כשלושה אחוזים בלבד. בישראל, כמו באירופה ובארה"ב, קיימות תרופות חדשות בתחום.
חנוך מילס, יו"ר עמותת "חיים עם סרטן הערמונית": "אנשים בישראל חסרי מודעות בכל הקשור במחלת סרטן הערמונית. מדובר במחלה זהה בשכיחותה לסרטן השד ואני שמח וגאה על הקמפיין המיוחד להעלאת המודעות".
תומר ספנוב, מנכ"ל חברת נראות נקודה, יוצרת הקמפיין: "חברת נראות נקודה גאה לקחת חלק בקמפיין החשוב להעלאת המודעות לסרטן הערמונית. במסגרת הקמפיין, עבור עמותת החולים, שכרה החברה שלטי חוצות והפיקה שפמים "אמיתיים" להתקנה עליהם להדגשת סמל המאבק במחלה ברחבי העולם. השימוש ב"שילוט תלת מימדי" החל בעולם לפני שנים ספורות וזו הפעם הראשונה בה ניתן לראות "שפם אמיתי" על גבי שלט חוצות".