הבצפר של חברות הפרסום ושנקר בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב גיבשו תוכנית לימודים יחודית, שבה סטודנטים שנה ג' במחלקה לעיצוב גרפי בשנקר ישתתפו בקורס ארדירקטורים לפרסום בשיתוף עם "הבצפר".
שיתוף הפעולה בין שנקר והבצפר בא בהמשך לקונספט של הבצפר לפיו הסטודנטים במסלולים השונים ילמדו את העבודה ממש כמו "בעולם האמיתי" של משרדי הפרסום. ארטדירקטורים והקופירייטרים יעבדו כצוות בתרגול עבודה על בריפים, ופיצוח קונספטים.
כחלק מהתפיסה הכוללת – "בדיוק כמו בעולם האמיתי", גם תלמידי התקציבאות, הפלנינג והפקת הפרסומות של הבצפר ישתפו פעולה עם הקופירייטרים והארטדיירקטורים, החל משלב כתיבת הבריפים ותכנון האסטרטגיה, דרך יצירת הקריאייטיב – ועד להפקת סרטי פרסום אמיתיים.
רוני אפלבוים, ממנהלי מסלול הקופירייטינג: "במשרד פרסום, אף אחד לא חי בבועה – העבודה נעשית בצוותים ובשיתוף פעולה מלא בין הקופירייטרים והארטדירקטורים, כותרת יוצאת מן הכלל יכולה לצאת מויז'ואל וההפך. אנו מוצאים שתרגול משותף של שתי הפונקציות כבר בשלב הלימודים, היא הכרחית להשתלבות טובה יותר בעבודה".