השקה מחודשת של אתר שופרסל

שופרסל ONLINE, מהיום קונים בקלות ובמהירות באתר האינטרנט המתקדם בישראל.



אורח החיים המודרני מקשה על מציאת זמן לעריכת קניות מוצרי מזון לבית. אנשים, כיום עסוקים יותר, עובדים שעות ארוכות ביום ומעדיפים להקדיש כל רגע פנוי לבילוי בחברת בני משפחתם או לתרבות פנאי, לכן שירות שופרסל ONLINE באמצעות האינטרנט, הטלפון, המייל ופקס, מהווה את הפתרון האולטימטיבי לחסכון בזמן יקר, חיפוש חניה וסחיבת פריטים כבדים.



שירות שופרסל ONLINE כולל מערך שירות מקיף ליצירת אוירה יעילה ואיכותית, החל משלב הקניה וכלה בשירות המשלוחים המגיע עד למקום הרצוי במועד הרצוי. לצורך כך עומד לרשות הלקוחות מוקד טלפוני למתן מענה יעיל ומהיר , מערך משאיות משוכלל עם הפריסה הרחבה ביותר, במרבית אזורי הארץ, מערך שליחים קבוע ואמין ודיילות המלקטות את ההזמנות בצורה ידנית, עבור הלקוחות.



ב שופרסל ONLINE מתחייבים לספק ללקוחות את המוצרים הטריים ביותר והאיכותיים ביותר והם נבחרים בקפידה על-ידי המלקטים בסניפים.



האתר חדשני ומספק ערכים מוספים ללקוחות, בין היתר חווית קניה ייחודית, שילוב מובנה של יכולות ה-BI של שופרסל המאפשרות פרסונליזציה של הקניה והצעות חכמות ללקוח דוגמת: הצעה לחלופות זולות יותר לרבות מבצעים וקופונים, אפשרות לחלופה בריאה יותר, יועץ אישי המזכיר על מוצרים שהלקוח צורך בדרך כלל, השלמה מהירה של סל הקניות. בנוסף מציג האתר את המגוון המעודכן מהחנות שתספק ללקוח את המוצרים כך שהלקוח יראה בזמן אמת אם המוצרים שברצונו לרכוש קיימים בחנות.



האתר "מנגיש" ללקוח את הפריטים הפופולריים שלו בתהליכי החיפוש והניווט, מציף ללקוח מבצעים רלוונטיים לו ומזכיר לו להשלים, באם הוא רוצה, פריטים שהוא נוהג לרכוש ושכח להוסיפם לסל הקניות שלו.


במסגרת הפרויקט להקמת האתר החדש העשירה שופרסל את קטלוג המוצרים של הרשת והוסיפה לכל אחד מהמוצרים מידע שימושי רב, כמו ערכים תזונתיים, מרכיבי מזון, סיווגים מיוחדים (נטול גלוטן..) ועוד. באמצעות אתר האינטרנט יוכל הקונה להיעזר בסוכנים חכמים ולבחור את המוצרים המתאימים ביותר לפרופיל המוצרים אותם הוא מעוניין לרכוש".



אברכהן מנכ"ל שופרסל: " כחלק מהחדשנות של רשת שופרסל והפעילות המתמדת לשיפור חווית הקניה של הלקוח, הוקם אתר אינטרנט חדשני ומתקדם לפי הסטנדרטים הבינלאומיים. האתר מביא בשורה אמיתית ללקוח באמצעות חוויית קניה מהנה פשוטה ומהירה יותר. "


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח