נציגות נוספת לישראל בסופרבול

חברת תפרון הישראלית, פיתחה קו הלבשה תחתונה למותג הבינלאומי קלווין קליין תחת השם concept, הכולל תחתוני גברים, תחתוני נשים וחזיות נשים.


בפיתוח הליין הושקעו מאות אלפי דולרים ובכל שנה חברת תפרון מוכרת ומפתחת למותג קלווין קליין פריטי הלבשה בהיקף של 5 מיליון דולר.



הנוכחות הישראלית בסופרבול מכובדת, אחרי בר רפאלי ואחרי סודה סטרים גם חברת תפרון הישראלית לוקחת חלק בסופרבול בקמפיין להלבשה תחתונה שפיתחה למותג הבינלאומי קלווין קליין שייחשף לראשונה בסרטון פרסומת שיוקרן בסופרבול, הערב.



עמית מרידור, מנכ"ל תפרון אמר היום: "תפרון שמחה לעמוד בחוד החנית שמחזיר לקדמת הבמה העולמית את החדשנות הישראלית בתחום הטקסטיל ולעמוד מאחורי המותגים הגדולים בעולם. הוכחנו בעבר ואנו מוכיחים שוב שהחשיבה הישראלית מחוץ לקופסא והמובילות הטכנולוגית הם הערך המוסף האמיתי של התעשייה הישראלית בעולם".



בנוסף, חברת תפרון הישראלית ייצרה את המדים למשחק הפוטבול השנתי בין הצבא למכללות בארה"ב.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג