שיווק דיגיטלי ללקוחות בגובה העיניים

כחלק מקמפיין המותג בונזו, יצאו בחברה בתחרות דיגיטלית מיוחדת עבור החברים בדף הפייסבוק. התחרות נבעה מתוך הבנה שכדי שהפרסומת תתפוס את תשומת ליבם של הצופים, הצופים, או במקרה זה כלביהם של הצופים, צריכים להיות חלק מהפרסומת. במסגרת הקמפיין שעלה בטלוויזיה בעלות הנאמדת בכמיליון וחצי שקלים, פיתחו בחברה אפליקציית ייעודית באמצעותה הוזמנו החברים בעמוד הפייסבוק של בונזו, הכולל 20 אלף חברים, להעלות תמונות של הכלבים שלהם וליצור לעצמם פרסומת מותאמת אישית בדיוק כמו זו שמככבת בטלוויזיה.



התוצאה הייתה שלמעלה מ-1,000 גולשים העלו תמונות של כלביהם וביקשו להשתתף בפרסומת. מתוכם נבחרו לא פחות מ- 120 גולשים עבורם הפיקו סרטוני פרסומת מותאמים אישית, בהתאם לפרסומת ששודרה עם קריינות של אורנה בנאי ובכיכובו של הכלב מסי.



מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "אנחנו יודעים שכלב צריך אוכל טוב ובונזו הוא אוכל מצוין המכיל את כל הערכים התזונתיים שכל כלב צריך. הדרך שלנו להמחיש את העובדה הזו לבעלי הכלבים הייתה באמצעות הרעיון החדשני של שילוב הכלב הפרטי שלהם בפרסומת של בונזו. רצינו להעניק ללקוחותינו מתנה שמחזקת את הקשר שקיים בין כלב לבעליו, כזו שמציבה את הכלב כחלק בלתי נפרד מהמשפחה".



חברת ביו-פט בע"מ, נוסדה בשנת 1972 כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. למעלה מ-40 שנה עוסקת ביו -פט בפיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי בונזו ולה קט. בתחילת 2004 החלה החברה לייבא ולשווק את נוטרו-צ'ויס, מזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים, תוצרת ארה"ב. ביו- פט מעסיקה כיום כ-70 עובדים בארץ, במחלקות מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק, מכירות ויצוא.


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח