איך מקדמים את העסק דרך הסלולרי?

יש לך חנות אלקטרוניקה אותה השקת עם המון תשוקה, הכנת מראש תקציב שיווק והשקעת כסף ב-50 אלף פלייארים! לא פחות. גאה ומבסוט המתנת בחוסר סבלנות לתגובת הלקוחות הפוטנציאליים והנה, קיבלת את הטלפון הראשון "הלו, זו החנות של שוקי?" שואל הקול העדין מעבר לקו הטלפון, ואתה משיב בהתרגשות "כן כן זה אני", "מעולה" אומר הקול "תפסיק לשלוח לי דואר זבל בצורה של פלאיירים!!" ואתה, עצוב ונעלב, ובעיקר מבולבל.



אז ככה, צריך להבין. ככל שהזמן עובר הטכנולוגיה מתקדמת וכך גם דרכי השיווק, יתרה מזאת. אסטרטגיות השיווק מתבססות על טכנולוגיה יותר ויותר ככל שהזמן עובר, ולכן העצה הכי טובה שיש לי עבורך היא – אל תהיה מיושן ואל תישאר מאחור. שמי תומר חן, ואני עומד להסביר איך תוכל בעזרת האיבר האינטימי ביותר שנמצא בגוף האדם (המכשיר סלולרי) לייצר הכנסות לעסק שלך, לפי שלבים. כי שיווק, מכירות, ואתרים בסלולר, זה ההווה והעתיד.



1.בניית מסר שיווקי סלולרי: צריך להיקלט בשתי שניות, שכן מדובר בקהל חסר סבלנות.



2.בניית אתר סלולרי: תוכנו של האתר הסלולרי שתבנה צריך להיות כמה שיותר רזה ומבוסס על המסר שיצרת. פרטי התקשרות צריכים להיות בעמוד הראשון ובולטים לעין. לכל אתר לא יותר מ-4 עמודים. מומלץ ביותר שבעמוד הראשון באתר תייצרו אפשרות לגולשים להירשם לניוזלטר במטרה שתוכלו לייצר עימם יחסים בהמשך. למעשה אני חייב להדגיש שאחת הסיבות החשובות לבניית אתר סלולרי היא עבור ניוזלטר ("אכסניה" לדיוור סלולרי).



3. רשימת דיוור סלולרי: השתמש ברטוריקה ממגנטת אך במקביל דאג שיבינו את המסר שלך (למשל, סימני קריאה, מילה מצחיקה – רטוריקה שתטמיע את המסר בזיכרון) ובמסגרת הדיוורים צור סטטיסטיקה של 80/20 אחוזים מבחינת מסרים שיווקים שמניעים לפעולה, לעומת מסרי תוכן עם ערך מוסף. כאשר 80% הם עבור מסרי התוכן (למשל, תזונאית, ששולחת כל שבוע טיפ תזונאי או משפטי מוטיבציה).



4.קידום האתר הסלולרי: (א) בצורה ממומנת פרסום בסלולר זול ב-75 אחוזים בממוצע ופרסום ספציפית דרך ספקי התנועה (גופים מיועדים שמציעים ומשכירים שטחי פרסום בסלולר עבור המשווקים) זול ב-99 אחוזים לעומת הפרסום באינטרנט (4 אגורות להקלקה בממוצע). דרך נוספת מבוססת עלות היא קוד QR (קוד שהלקוחות שלכם סורקים אותו מנייר או מדבקה ששמתם על מחזיק מפתחות או כל רעיון אחר וממנו מופנים לאתר הסלולרי) (ב) בצורה לא ממומנת מאמרים שמותאמים לסלולר (עד 100 מילים) באתר הסלולרי או רשתות חברתיות או קבצי וידאו.



5.מעקב אחר פעילות השיווק: אמנם יש כלים כמו גוגל אנליטיקס אך יש להקפיד לבדוק איזה מן הפרסומות שיצרת מייצרת הכי הרבה הכנסות, במטרה להכיר וללמוד את אופי המודעות והפרסומות ה"טובות יותר", קרי, אלו שמייצרות הכנסות בקצב מהיר יותר.



לסיכום, עולם הסלולר הופך להיות מהחשובים ביותר עבור כל מי שרוצה לקדם אינטרס עסקי, מדובר בזירה שכל אחד מכם חייב להכירה ואם תרצו או לא בהמשך בדרך זו או אחרת תהיו חייבים להיות שם, השאלה היא רק מתי. צריך לציין שכמובן שאת הטיפים וכל מהלכי השיווק אפשר לעשות דרך המחשב הביתי ואין צורך בטלפון חכם משלכם. אני מניח, שהשאלה שעשויה לעלות מהטור שלי היא איך בעצם בונים אתרים סלולאריים? ובכן, לא מדובר מאתגר גדול שמיועד למומחי תוכנה. לימדתי סבתות בנות 60 עם עסק מהבית איך עושים זאת וגם בעלי עסקים בנוניים. זה פשוט ללמוד באימון או קורס וכמובן שניתן גם לשכור איש מקצוע שיעשה זאת וילמד אתכם איך לתחזק את האתר בשוטף – בהצלחה!



תומר חן הוא מומחה לשיווק סלולרי ומייסד המכללה לשיווק סלולרי. חן הכשיר עד היום עשרות מנהלי שיווק ואלפי סטודנטים לפעילות בזירת השיווק הסלולרי


אולי יעניין אותך

keyboard1
seo4
lian1
yaniv11
tesla25
tomerchen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח