טמפו, יבואנית מותגי פפסי לישראל, עולה, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO בקמפיין פרסומי רחב היקף לפפסי מקס. זאת כחלק מקמפיין בינלאומי רחב היקף ושיתוף פעולה בין פפסי והזמרת ביונסה. הקמפיין, המועלה בימים אלו בלמעלה מ-70 מדינות בעולם, מדגיש את הריגוש הקיים במושגים כמו "לחיות", הרגע" ו"עכשיו" ומתמקד במסר המרכזי של המותג פפסי מקס וברוח הפרסומית העוטפת אותו "LIVE FOR NOW". היקף ההשקעה בקמפיין בארץ עומד על 3 מיליון שקלים והוא יכלול קמפיין טלוויזיה רחב, וקמפיין דיגיטל.
הקמפיין, שהינו מחווה לקריירה המצליחה של ביונסה, מציג את הזמרת בחדר חזרות גדול, וכשהיא שותה פפסי מקס, משהו קסום קורה והיא צופה בקליפים מוזיקליים מעברה, ביניהם ה- “Bootylicious”, “Sasha Fierce”, “Crazy in Love” ותוך כדי שהיא צופה בהם, היא חווה מחדש את הרגעים והצעדים המוכרים ביותר שלה, המהווים נקודות שיא בקריירה שלה.
ביונסה ופפסי נהנים ממערכת יחסים ארוכת שנים שכוללת קמפיינים בינלאומיים בהם היא ככבה לצד ג'ניפר לופז, דיוויד בקהאם ובריטני ספירס. ביונסה אגב, היתה מעורבת בכל אספקט שבקמפיין , החל מהתסריט ועד הסטיילינג…
נועה באוער, מנהלת קטגוריית המוגזים בטמפו, מציינת כי החיבור של פפסי מקס לעולמות המוזיקה העכשווית והחיים של הצעירים, תואמת את ערכי המותג. עוד מציינת באוער, כי הפרסומת מביאה לידי ביטוי מוחשי את הסלוגן החדש של המותג LIVE FOR NOW באמצעות העוצמה והעכשוויות של ביונסה.