מותג חטיפי הדגנים העולמי Nature Valley גאה להשיק לראשונה בישראל את קטגוריית חטיפי הדגנים החדשנית THINS. בשלב הראשון תציע הקטגוריה שני טעמים בעלי מרקם פריך המזוהה עם המותג Nature Valley: ריבועי שיבולת שועל מלאה עם ציפוי שוקולד וריבועי שיבולת שועל מלאה ובוטנים עם ציפוי שוקולד. החטיפים החדשים
מהווים את השילוב המושלם שבין עולם המתוקים לבין המגע האיכותי והבריאותי של Nature Valley וכל זאת ב- 85 קלוריות בלבד ליחידה.
לרגל ההשקה יוצאות חברות ג'נרל מילס וליימן שליסל, בקמפיין חדש ומקיף בעלות מוערכת של 3.5 מיליון ₪, תחת הסלוגן "ליהנות מהאיזון המושלם של הטבע".
קמפיין הפרסום הצפוי לעלות החל ממחצית חודש מאי, כולל : סרטון פרסומת אשר יעלה בפריסה רחבה, בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ המוסיקה (24), והערוץ הרוסי (9) . הסרטון ממחיש באמצעות סצנות מנוגדות הלקוחות מהטבע כגון: שקיעה וזריחה, מדבר וגשם ועוד, כיצד שומר הטבע על איזון מושלם וכמוהו גם החטיף החדש מבית Nature Valley.
בנוסף לפרסום טלוויזיה, יכלול הקמפיין גם פרסום חוצות, פרסום בסלולר, פעילות ניו מדיה , פעילות בנקודות המכירה וקמפיין משלים שייערך כחודש ימים בעמוד הפייסבוק של החברה.
במסגרת קמפיין הפייסבוק, יוזמנו הגולשים ליצור במשרד את ה- Nature zone שלהם – פינות מרגיעות לאיזון בשילוב אלמנטים מהטבע, ולזכות באספקה שנתית משרדית של חטיפים ובטיסה זוגית לחו"ל.