· שם איש השיווק ותפקיד: יובל לובנשטיין מנכ"ל
· שם החברה: סיטי שופ, רשת למוצרי עשה זאת בעצמך ותחזוקת הבית
· שנת הקמה: 2010
· מספר עובדים: 100
פרופיל אישי: יובל לובנשטיין מנכ"ל סיטי שופ, יועץ כלכלי ואסטרטגי שימש כחבר הנהלה בשופרסל במשך 5 שנים, היה אחראי על ישום התוכנית האסטרטגית במהלכה היה אחראי על הקמת שופרסל דיל,ביג ושלי ושותף למיסוד מועדון הלקוחות ומותג פרטי.
בעל ניסיון עשיר בתחום עשה זאת בעצמך, כולל תפקיד סמנכ"ל סחר ויבוא של הום סנטר בתקופת דודו והקמת המבצע היומי, וכן סמנכ"ל סחר ברשת קנה ובנה.
ספקי שיווק: משרד הפרסום GPS ומשרד דאדי וארקדי בתחום יחסי הציבור.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? מהלך השיווקי החכם והבולט הוא בתחום נראות החנות סידור המוצרים, נגישותם השירותיות והמחירים הטובים של סיטי שופ.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? מאחר ופרסום הרשת אינה ארצית אנו נעזרים בעיקר בפרסום מקומונים וברשת ידיעות תקשורת. הרשת אינה מוכרת דייה ולכן פעילות יחסי הציבור חיונית לצד מיסוד הפעילות באתר הפייסבוק.
לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? מוצע לכל הקמעונאים לתת דגש רב לאווירה ולסביבת המכירה בדגש לנושא נגישות המוצרים ולשירות.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – כאחד שהיה ממקומי הום סנטר, חושב שהרשת אכן מובילה את הענף. מודל החיקוי שלי בקמעונאות זה רשת סופר פארם אשר מצליחה להביא אליה לקוחות רבים על אף רמות מחירים שאינם נמוכות .
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דמות מקצועית שהשפיעה עלי במהלך עבודתי בשופרסל יצא לי לעבוד עם מתכנן צרפתי מחברת אינטרברנד בשם.J.B האיש הצליחה במהלך שהות ועבודה משותפת שהיה לי איתו במשך כ 3 שבועות להנחיל לי את העקרונות תכנון, נראות החנות , זרימה בהיבט הצרכן..
· עבודה ראשונה? כלכלן במועצת הפירות. כבוגר תואר ראשון בכלכלה חקלאית, הייתה לי הזכות להיות מבין הבודדים במחזור שעסק בתחום המקצוע.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות וגמישות נחשבת בכל שלב,והטלת ספק מחמד בכל מהלך ובעלותו
· דף הבית שלך באינטרנט – YNET+ כלכליסט מחד גיסא ומאידך החומר הכתוב הקורא כל בוקר הוא עיתון זה מרקר.