המי"ל פותח מחזור נוסף של קורס להכשרת מנהלי תקשורת שיווקית (מרקום)

המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) המהווה חלק מחטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, פותח מחזור נוסף של קורס להכשרת מנהלי תקשורת שיווקית (מרקום). הקורס, שיפתח בתחילת חודש יולי, הינו היחיד בשוק המיועד להכשיר אנשי שיווק בכלים פרקטיים לניהול התקשורת השיווקית (מרקום) והוא מנוהל אקדמית על ידי חברת השיווק והמרקום, אקסטרה מייל.


הקורס, מיועד לאנשי שיווק ומנהלי מרקום בתחילת הדרך וכן לאנשי יחסי ציבור, מפיקי כנסים, ואנשי פרסום המעוניינים לשדרג את עצמם למקצוע מבוקש במגוון מגזרים במשק.


בין הנושאים שיילמדו בקורס: מיצוב, מיתוג והשקת מוצרים לשוק, כתיבת בריף לספקי שירות, ניהול מו"מ עם ספקים, ארגון כנסים ותערוכות, יחסי ציבור, כלים לכתיבה שיווקית אפקטיבית, בניית מצגות, מדיה חברתית ושיווק באינטרנט, נטוורקינג, קשר אפקטיבי בין השיווק למכירות ועוד.


כמו כן, בסיום הקורס ייערך פאנל מסכם בו יתארחו מנהלים בכירים מעולם השיווק שיספרו על פרויקט ייחודי שערכו במסגרת תפקידם ועל ההתמודדות עם האתגרים שליוו אותו.


הקורס ייערך בשעות הערב בהיקף של 65 שעות אקדמיות (13 מפגשים 16:30- 21:00).


לירז כהן, מנהלת הפעילות של המי"ל, ציינה כי "בשנה האחרונה חלה דרישה גוברת של ארגונים למנהלי מרקום בעלי מניפת כישורים רחבה שיכולים לקחת על עצמם ניהול ורסטילי של פעילויות שונות בארגון, החל מתהליכי שיווק 'מסורתי' הכוללים יחסי ציבור, כנסים ושיווק ישיר וכלה בפעילות של שיווק דיגיטלי רב ערוצי ובכלל זה אינטרנט, SEO, רשתות חברתיות, שיווק במובייל ועוד".


כהן הוסיפה: "ארגונים מצפים היום מאנשי השיווק והמרקום שלהם להיות רבגוניים יותר, להכיר את כל ערוצי השיווק והמדיה, להתמודד עם מגוון רחב של צרכי השיווק בארגון, כך שהשיווק יביא לתוצאות – כלומר הגדלת ההזדמנויות העסקיות. כאשר ארגון שולח את מנהל/ת המרקום שלו לקורס שלנו הוא זוכה באיש מקצוע המספק מענה אפקטיבי בדיוק לצרכים הללו" .


הקורס מנוהל אקדמית על ידי אקסטרה מייל – המספקת שירותי מרקום ושיווק באאוטסורסינג- ומועבר על ידי מרצים בכירים בתעשיית השיווק בעלי רקע מעשי מהשטח.


"הסיבה להצלחת הקורס הינה היותו פרקטי נטו, וזאת בניגוד לתוכניות הכשרה רבות בתחום שהינם אקדמיים בעיקרם ולא מספקים כלים אמיתיים לתלמידים" מציינת שרון ישראל– מנכ"ל משותף בחברת אקסטרה מייל והמנהלת האקדמית של הקורס, "מגוון הנושאים בקורס כולל את עולמות השיווק B2B ו-B2C בארץ ובחו"ל ומאפשר למשתתפים בו לצאת מיד לעבודה בשטח- החל מכתיבת בריף שיווקי לספקים וכלה בכתיבה וניהול שוטף של תכניות שיווק ותקציבים בדרך הטובה ביותר".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח