'משכנתא אובייקטיבית' מקבוצת דוידוף, חברת ייעוץ המשכנתאות הגדולה בישראל, השיקה היום קמפיין פרסומי חדש, הקורא לציבור רוכשי המשכנתא בישראל להתעורר ולחסוך עשרות אלפי שקלים מהחזרי המשכנתא לבנק. עלות הקמפיין 3.5 מיליון ₪.
על תהליך המיתוג והקמפיין אחראית משרד הפרסום "אדלר חומסקי &ורשבסקי", והוא יעלה במדיות: טלוויזיה, רדיו ואינטרנט.
מליניאק, הפרזנטור של החברה, מסר: "הצטרפתי, כי אני מאמין, בכל הלב, שניתן להוזיל את מחירי הדיור, באמצעות השיטה של משכנתא אובייקטיבית. הם בודקים עבורכם 20 מיליון אפשרויות וצירופים של משכנתא כדי למצוא את המשכנתא האופטימאלית עבורכם"