אישיווק השבוע: יניב רייכנברג, יזם ומנכ"ל-משותף, XBlade



  • שם החברה: XBlade ltd.
  • שנת הקמה: 2012
  • מספר עובדים: 6 כולל עובדי חוץ



  • פרופיל אישי: בן 32, נשוי וגר ברמת גן, בעל תואר שני מהטכניון בהנדסה-ביו-רפואית. לפני שפנה להקמת XBlade, עבד כיועץ עסקי לסטארט-אפים וכיועץ אסטרטגי בחברת שלדור, שם עבד מול חברות ענק וגופים ממשלתיים. לפני כן, עבד כמהנדס ברפאל ובחברות ביו-רפואה שונות.



  • היקף תקציב שיווק: 400,000 ש"ח לשנה הראשונה



  • ספקי שיווק:Kliger/BB&A יחסי ציבור ותקשורת, שעושים עבודה מעולה בהבאת הבשורה אל העם. Fly design ו-Anona design עשו עבודה גרפית יוצאת דופן באיכותה על האתר ועל המותג. משרד הפרסום BB&A אשר הוביל את מהלך כניסת המותג לארץ ומלווה את אקסבלייד בקמפיינים באמצעי התקשורת השונים.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? כאשר באים להתחרות בג'ילט, או יותר נכון, בפרוקטור אנד גאמבל, חשוב לבחור את שדה הקרב. מכיוון שמדפי הסופרמרקט הם מגרש הבית שלהם, בחרנו בזירה האינטרנטית ששם היכולת שלהם לחסום תחרות מוגבלת. הזירה האינטרנטית מאפשרת יתרונות רבים נוספים, כולל פנייה ישירה מהמותג ללקוח, חסכון של עמלות מתווכים (שיווק ישיר), נגישות גבוהה ועוד.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? חברה חדשה הנכנסת לתחום מאוד תחרותי כמו XBlade לא תוכל לוותר על יחסי הציבור. הסיבות העיקריות לכך הן:

א. בתור חברה חדשה עלינו לייצר חשיפה רחבה ולבנות אמון. עיתונות, גם כתובה וגם אינטרנטית, משדרת אמינות.


ב. חלק מהמסר שאנו מעבירים הוא שבשונה מהמתחרים, אנו מעדיפים לחסוך כסף על פרסומות יקרות ואת החסכון הזה מעבירים לצרכן. יחסי ציבור הם "פרסום-ללא-פרסומות".




  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – כחברה שבטוחה באיכות המוצר שלה אך נאבקת בנאמנות לקוח גבוהה אצל המתחרים, הדרך הטובה ביותר לגיוס לקוחות חדשים היא בעזרת המלצה מחברים ובני משפחה. בשביל למקסם את האפקטיביות של האפיק הזה, עם כל מוצר חדש שנקנה חילקנו קופון הנחה שטוב רק לרכישה הראשונה וקורא בבירור להעביר אותו לחבר. כך עוזרים ללקוחות המרוצים לפעול להפצת המסר ובונים נאמנות למותג שלנו.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – תחום סכיני הגילוח הוא תחום ותיק שהחידושים בו בשנים האחרונות הם מועטים ודי זניחים. ג'ילט עושה עבודה שיווקית מרשימה של בניית תדמית של חברה חדשנית ע"י הוצאת מוצר חדש כל חצי שנה, אפילו אם השינוי הוא רק בצבע.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אדם כהן, ראש צוות בשלדור, שילוב נדיר של חוכמה ויחסי אנוש.


· עבודה ראשונה? עובד לילה במאפייה בלונדון


· תכונה חשובה למנהל שיווק?התמדה


· דף הבית שלך באינטרנט: www.xblade.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "קקאו" בפארק הלאומי ברמת-גן. אפשר לערוך פגישות באווירה שקטה בטבע באמצע גוש דן.


· מהו הרכב בו אתה נוהג? הונדה סיוויק


· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל GE. GE היא החברה הציבורית השישית בגודלה בארה"ב וחולשת על גדודי מהנדסים ומדענים מנוסים ומוכשרים. יש להם את הכלים והפוטנציאל לשנות את העולם, אך הפעילות שלהם מסתכמת ב-more of the same. הייתי שמח להזדמנות לשנות את זה.


· חופשה חלומית: ביקור בתחנת החלל הבין-לאומית.




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח