ח
ברת סולן הפקות, מפיקת הפסטיגל, תשיק לראשונה השנה, מועדון דיגיטלי ייחודי וחדשני בארץ – מועדון פסטיגל VIP. מועדון פסטיגל VIP – הינו מועדון דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל המבוסס על התוכן הנחשק של הפסטיגל, שיפעל החל מאוגוסט 2013 למשך כל השנה ויהווה את זירת הפעילות המרכזית של הפסטיגל. המועדון יציג פלטפורמת תוכן אינטראקטיבית ואטרקטיבית לקהל היעד, ילדים ונוער בגילאי 4-14. בשלב הראשון, יושקעו כ- 1,500,000 ₪ בהקמת המועדון המבוסס על מותג הילדים המוביל בישראל.
הפסטיגל הינו מותג הילדים החזק ביותר בישראל ומהווה את המופע המרכזי בחנוכה לכל המשפחה מזה 33 שנה – 105 הופעות במשך חודש, כ- 370,000 צופים ומיליוני צפיות בתכני הפסטיגל ב- VOD של הוט. כבכל שנה, גם השנה יככבו בפסטיגל מיטב האמנים בארץ , כולם מובילים בתחומם, כמובן עם דגש על כוכבי הילדים הגדולים בעת הנוכחית– שלומי שבת, מריאנו אידלמן, יובל סמו, עוז זהבי מרינה מקסימיליאן קרני אליאנה תדהר, תובל שפיר, אור גרוסמן, דניאל מורשת ועוד.
מועדון פסטיגל VIP יהווה מקום מפגש נוסף של קהל היעד בו יוכל ליהנות מחוויות ומתנות לאורך כל השנה. המועדון יציע לקהל היעד שלל פעילויות אינטראקטיביות כגון משימות, משחקים, תחרויות והפעלות, כאשר כל פעולה שיבצע המשתמש מתגמלת אותו במטבעות מותג ובנקודות הממחישות את רמת המעורבות שלו ומקנה לו אפשרות ליהנות ממוצרי הפסטיגל הנחשקים . עוד יציע המועדון תוכן ייחודי, אינטראקציה ישירה עם כוכבי הפסטיגל וחנות פרסים שתכיל מתנות בלעדיות בקונספט הפסטיגל וכוכביו , כאשר הפרס הראשי הינו 3 חבילות ביקור VIP מאחורי הקלעים. בנוסף, ישלב המועדון תוכן בלעדי של הפסטיגל הכולל וידאו עם סרטונים מיוחדים שיופקו לטובת המועדון , ראיונות בלעדיים עם כוכבי הפסטיגל ועוד.
מועדון ה- VIP ייטמע בתוך עמוד הפייסבוק של הפסטיגל העומד נכון להיום על מעל 100,000 אוהדים. בשל מגבלות הביטחון ברשת, לא תהיה אפשרות לקיים צ'ט בין המשתתפים במסגרת המועדון.
ירון פלד (מבעלי סולן הפקות), מפיק הפסטיגל : "בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה בה הצופים מבקשים לחוות שוב ושוב את חווית הפסטיגל, הרבה מעבר לתקופת ההופעות שמרכזה בחנוכה. הילדים מבקשים תחפושות פסטיגל בפורים, שרים את שירי הפסטיגל וצופים ב- DVDהמושקע של המופע ובתכני הפסטיגל ב – HOT V.O.D YOUNG לאורך כל השנה. בניית המועדון הינה חלק מכוונתנו להעצים ולחזק את הקשר של המותג פסטיגל גם ב"חייהם המקבילים" של הצופים בדיגיטל ולאפשר להם ליהנות ממשחקים, הטבות ופעילויות נוספות במהלך כל השנה. המועדון הדיגיטלי יהפוך לזירת הפעילות המרכזית של הפסטיגל ויהווה פלטפורמת תוכן ואינטראקציה אטרקטיבית לקהל היעד. בשלב הבא, בשלהי 2013 אנו מתכננים להשיק אף אפליקציה סלולארית המועדון ".