אישיווק השבוע: ירון שגיא, מנכ"ל Creativity's






שנת הקמה: 2012


מספר עובדים: 5 (כולל ספקי חוץ)


פרופיל אישי קצר: בן 31, נשוי + 1, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ואסטרטגיה. מנכ"ל חברת הפרסום המתמחה בסטארטאפים Creativity's , ומנטור בחממת הסטארטאפים של המכללה למנהל. לפני שייסד את Creativity's , שימש כמנהל קריאיטיב באידיאולוג'יק וארט דיירטור בבאומן בר ריבנאי בהם היה אחראי על כמה מהמותגים המובילים במשק : קוקה קולה, עלית (בפלות, קפה טורקי), פרוקטר & גמבל, פלאפון ועוד.


היקף תקציב שיווק: 500,000 ₪ כולל מיתוג עצמי, כנסים, שיתופי בחו"ל, תוכן יעודי ועוד.



ספקי שיווק: אנו מאמינים בשיתופי פעולה מקצועיים ומוצאים ספקים רבים שעושים עבודה מצויינת. ראוי לציין במיוחד את חברת Wisedm שהצליחה להביא את המדיה בארץ לרמה בינלאומית ובכך מאפשרת לחברות להגיע לקהל ייעד מפולח היטב בשווקים חדשים בעולם, חברתGoren Consulting שבונה תוכניות עסקיות מותאמות הפותחות דלתות רבות לסטארטאפים שלנו, וחברת אדאקטיב שעושה קסמים ללקוחותינו בנושא הקידום האורגני.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? אנו גאים במיוחד במהלך החדירה מחדש לשוק האמריקאי, שבנינו לחברת Mobileye המפתחת מערכת למניעת תאונות.


החברה פנתה לCreativity's בעקבות דרישה להחדיר את המוצר לקהל גברי, כאשר התגלה שיש קושי פסיכולוגי לנהגים להודות שהם צריכים את המוצר.
לצורך פתרון הבעיה, הזזנו את הפוקוס של המסר השיווקי מהנהג אל הנהיגה המודרנית ובכך מנענו את ההתנגדות הבסיסית של הלקוח. המסר מכוון להגביר את תחושת הגאווה של הלקוח הבוחר במערכת בעלת יתרונות טכנולוגיים מוכחים אשר מעצימה את חווית הנהיגה ברכב. עלה בשיתוף עם חברת
WiseDM בארה"ב תוך שימוש בTURN מערכת RTB (חיוב זמן אמת) שיודעת לטרגט את קהל היעד הרצוי ובכך להגדיל את החשיפה המתאימה של הקמפיין. התוצאות החיוביות לא איחרו לבוא, החברה דיווחה על הגדלה משמעותית במכירות.


2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? מנסיוננו אין תחליף ללקוחות ממליצים, זה חוד החנית של השיווק שלנו וצורת הטוורקינג האפקטיבית ביותר. מכיוון שבתחום בו אנו עוסקים קיימים מגוון רחב של פתרונות ועמימות רבה לגבי מהות המוצר הסופי, פרסום פשוט לא מניע לפעולה באופן מספק. לכן, אנו מתמקדים ביצירה ושימור של בסיס לקוחות פעיל, ושמירה על קשר לאורך זמן עם הלקוחות כאשר העבודות שלנו מהוות כלי שיווקי ראשון במעלה.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? אחרי ניהול לאורך זמן לא מעט פעילויות פייסבוק של המותגים הגדולים במשק, הגענו למסקנה ברורה כי עלות רכישת לקוחות חדשים דרך ערוץ זה גבוהה משמעותית יחסית לערוצים אחרים. לכן כיום אני ממליץ לרוב לקוחותי להשתמש בערוץ הפייסבוק להגברת מעורבות של לקוחות קיימים, ופחות לגיוס של לקוחות חדשים.




4. השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? תומר שדה, שהיה מנכ"ל באידיאולוגי'ק, שילוב נדיר של חוכמה והיכולת להוביל.


עבודה ראשונה? ברמן.


תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, בהכל.


דף הבית שלך באינטרנט? www.creativitys.co.il


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? רוטשילד 12, תל אביב, בדיוק מתחת למשרד.


מהו הרכב בו אתה נוהג? Audi A3


מהו ג'וב חלומותיך? אני נמצא בו, יצרתי לי את סביבת העבודה שתמיד חלמתי עליה, נפגש בכל יום עם אנשים שיש להם ניצוץ בעיניים ועוזר להם להגשים את החלום.


חופשה חלומית? טיולי הישרדות קצרים בטבע בלי לקחת איתי כלום.




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח