אישיווק השבוע: יורם רוטנברג מנהל מותג מאסטרקיר, מ.רוטנברג




  • שם החברה: מ.רוטנברג ובניו בעמ
  • שנת הקמה: 1929
  • מספר עובדים: 30
  • פרופיל אישי: יורם רוטנברג עובד בחברה 36 שנים. פועל באופן שוטף לשימור מיצוב החברה בשוק כמובילה מקצועית, ומעיד כי הוא שמח לעבוד בחברה הוגנת התורמת לקידום המקצוענות בענף . חברת רוטנברג חומרי בניין נוסדה בשנת 1929 בתל אביב ע"י רוטנברג אליעזר שסיפק חומרי בניין באמצעות סוסים ועגלות. בין לקוחות החברה היו :סולל בונה, אשטרום, רובינשטיין, ברנוביץ, רסקו ואחרים. מאז החברה עברה להרצליה (1975), ומשנת 2004 סניף נוסף בכניסה לכפר שמריהו .
    משנת 2000 החברה הפכה ליבואן בלעדי ללוחות "מאסטרקיר " תוצרת "ג'ימס הארדי" אוסטרליה, שאיתם היא מובילה מהלך נרחב להטמעת שיטת הבניה היבשה בישראל.השיטה מבוססת על שלד פלדה והתקנה יבשה של לוחות במקום שלד בטון ומילוי בלוקים, ובעלת יתרונות רבים – בידוד,עמידות ותחזוקה.

קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.



  • קהל לקוחות רוטנברג
    חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

    ההתמחות שלנו
    פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.
    ספקי שיווק : קידום- "פרש מרקטינג" – מעולים,יח"צ- מירו יחסי ציבור – מעולה .
    ערן דולב 180 מיתוג – מעולה. ניהול אתר: פורטיסימו סמארט מדיה.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? ביצענו שידרוג של אתר האינטרנט של החברה, אשר מכיל מאגר גדול של מידע מקצועיהמתחדש בקצב מהיר. האתר מציג נכון להיום כ 3000 מחיריםלמירב המוצרים בתחום, והוא הפך למקור מידע חשוב לעוסקים בתחום הבניה.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    דיוור ויחסי ציבור,היעילים ביותר לשיווק מוצרים מקצועיים במבחן עלות תועלת .



  1. תן מילה טובה על המתחרה – התחרות מאוד חיובית וגורמת למודעות גוברת לעניין השיטה היבשה ומדגישה את חשיבות האיכות של מוצר תשתית.



  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – להשתמש באתר האינטרנט כמקור למידע מקיף ככל הניתן עבור לקוחות פוטנציאליים. אפילו אם לפעמים נראה שזה פוגע בתחרותיות.



  1. השאלון האישי:

· תכונה חשובה למנהל שיווק – כושר הערכת מצבוראייה רחבה .


· כלל שיווק ישראלי – להשקיע95% מהמאמצים בניהול ופיתוח ולא בצפייה בפעילות המתחרים ,


· דף הבית שלך באינטרנט – www.rotenberg1929.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "מנואלה" האיטלקיה הכי שווה בזכרון יעקב ( למען גילוי נאות- שותף במסעדה)


· חופשה חלומית: ניו זילנד ,אוסטרליה בקרוואן .





אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח