- שם החברה: קניון לב אשדוד, מקבוצת מליסרון
- שנת הקמה: 1994
- מספר עובדים: בקניון לב אשדוד כ-20 עובדים
- פרופיל אישי: נשואה + 2, גרה ביישוב צורן בשרון. כיהנתי בתפקיד מנהלת תפעול והדרכה במכללה למחשבים ניו הורייזן, זכיתי בהצטיינות וקודמתי לנהל את המכללה. מאוחר יותר ניהלתי שני מרכזי קניות, בבית חולים מאיר ובראש העין.
- היקף תקציב שיווק: כמיליון וחצי
- ספקי שיווק: משרד פרסום, מיתוג – יהושע, יח"צ – דניאלה רייבנבך, פייסבוק – רהב תקשורת
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה
החברה שמה לה למטרה להעניק במה לרשתות וחנויות הקניון, הפנינו את מירב המשאבים הפרסומיים לטובת מבצעים של הרשתות, קולקציות חדשות והטבות.
חשוב לנו שהלקוח יקבל עד הבית את המידע על המתרחש בחנויות. המהלך הביא לשת"פ פורה עם השוכרים מתוך ראייה של שותפות מלאה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? פעילות המשלבת מהלך דיגיטלי, פייסבוק, ניוזלטר, לצד הדוור הישיר המעניק מידע שוטף לקהל הצרכנים, המהלכים הללו נועדו לסייע לצרכן לבחור נכון את הרכישות הבאות שלו.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? סוד ההצלחה לפעילות שיווקית ממוקדת הוא להכיר את קהל הצרכנים ולהתאים את הפעילות במדוייק. כלי עזר חיוני הינו סקר, פגישות יזומות עם אנשי מפתח מקומיים.
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה? סטאר סנטר, תמהיל נכון שמספק מענה לצעירים
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מרים פיירברג איכר, ראש עירית נתניה, זוכת אשת הנדל"ן, מרים הובילה את העיר בנחישות להישגים חסרי תקדים בתחום תמהיל העסקים הגדולים, התיירות, פיתוח תשתיות ובנייה.
· עבודה ראשונה? הדרכת מחשבים
· תכונה חשובה למנהל שיווק? תבונה, רגישות, מעוף וחיבור לשטח
· דף הבית שלך באינטרנט: ynet
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה בונו בצומת קדימה הדסים
· מהו הרכב בו את נוהגת? יונדאי
· חופשה חלומית: טיול חופים משפחתי עם בעלי וילדי