רשת האופנה "עונות", מעלה קמפיין פרסום בהשקעה של כ- 2.5 מיליון ₪. הקמפיין שיושק לרגל השקת קולקציית חורף 2013-14, יהיה בכיכובה של הזמרת והיוצרת מארינה מקסימילאן, אשר נבחרה זו הפעם השמינית ברציפות (שנה רביעית), לשמש כפרזנטורית החברה.
ארז אגמון, מנהל שיווק עונות: "הקמפיין של עונות לעונת החורף, ממשיך לתמוך באישיות המותג של "עונות" ומציג אישה קורנת וסוחפת, שופעת נשיות, אופטימיות וביטחון עצמי".
הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת אוקטובר, באמצעות משרד הפרסום "Publicis" וצפוי לעלות בטלוויזיה, אינטרנט, סלולר, אתרי וידאו ובעיתונות המודפסת. הקמפיין עולה תחת המסר הפרסומי "2 Sides of You"המציג שני מראות שונים הממחישים שני צדדים שונים באישיותה של כל אישה. במסגרת הקמפיין יוצגו ויז'ואלים שונים המגלמים מצבי רוח שונים, עומק ומסתוריות אשר ממחישים כיצד צדדים שונים משלימים זה את זה למראה אחד מושלם.
קונספט הקמפיין בא לידי ביטוי בשילוב של תמונות משולחנה של מעצבת האופנה של "עונות", טובית גרובר סגל, אשר מחברת אותן על מנת ליצור סיפור. התוצאה: תלבושות אופנתיות ונחשקות במגוון סגנונות אשר נותנות פתרון שיקי ליום ולילה.
אגמון מוסיף: "עונות החליטה להרחיב את הפניה הפרסומית למדיות נוספות כחלק ממאמץ שיווקי להנגשת המותג לקהל רחב יותר של נשים, שצורכות יותר ויותר מדיה דיגיטלית מעבר למדיה המסורתית".