מקשרון תדאג שלא תאבדו לידים

אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.



למזלכם, גם עבור עסקים בגודל שלכם – יש כיום פתרונות בשוק. מקשרון, תכנת ניהול העסקים הישראלית, מכילה בתוכה את כל מה שבעל עסק צריך על מנת לנהל עסק משגשג ומסודר באופן יעיל ופשוט, והיא מספקת פתרון יחיד מסוגו בארץ שדואג שהלידים – הבסיס לעסק שלכם – לא ילכו לאיבוד.
במקשרון מסבירים כיצד עסקים רבים מאבדים לידים יקרים: עסקים מבינים את חשיבות הלידים להצלחת העסק. לכן, רבים מהם משקיעים במערכת CRM שאוספת את כלל פרטי הלקוחות ואז פונים לשירות מערכת טלמרקטינג נפרדת כדי למקסם אותם ולהגיע לכל אחד מהם. כאן טמונה הבעיה: אותה ההפרדה היא זו שמביאה ללידים אבודים.



ככה זה קורה: קיבלתם מייל עם ליד, פניתם לתוכנה בה אתם מנהלים את קשרי הלקוחות שלכם ופתחתם כרטיס לקוח, לאחר מכן אתם מעתיקים, באופן ידני, כל שדה בנפרד אל המקום המתאים כדי לעדכן את הכרטיס בצורה נכונה. לאחר מכן יש לבדוק, כמובן, לאיזה קמפיין יש לשייך את אותו הליד ובהתאם לכך לנציג המתאים – וזה בתורו חוזר אל אותו הליד. נשמע מסובך ומסורבל? זה אכן כך.



הפתרון שמציעה חברת מקשרון לכך הוא פשוט והגיוני: מערכת CRM ממנה מנהלים ישירות את כלל תהליך המכירות למוקד הטלפונים באופן מאוגד ומסונכרן. כך, נוצרת שרשרת מכירות אחידה, מסודרת ורציפה – תחת קורת גג אחת: שילוב בין מערכת לאיסוף לידים ובין מערכת טלמרקטינג, כאשר אפילו ביצוע השיחה הטלפונית מתבצע דרך אותה התוכנה.



במצב זה, בו מסונכרנת מערכת ה-CRM באופן אוטומטי עם פאנל הטלמרקטינג בתכנה אחת, קל מאוד להמשיך הלאה: הלידים כבר מוכנים לחיוג ולטיוב טלפוני לפי הקמפיינים ולפי עמודי הנחיתה וניתן לשייכם לטלפנים ספציפיים במהירות. כך, כלל כרטיסי הלקוח מוקמים אוטומטית במערכת, דבר אשר חוסך זמן מיותר על הקלדות והעתקות ממערכת אחת אל השניה. כל שנותר לטלפן הוא ללחוץ על חייג ולהתחיל לעבוד.



תהליך שלם שבעבר נעשה באופן ידני ואיטי על ידי העובד, הופך בעזרת התכנה של מקשרון לאוטומטי, מהיר ויעיל. אין צורך להקים ולתכנת עמודי נחיתה בנפרד ולעקוב אחרי המוני עמודי נחיתה, כשלכל אחד הגדרה שונה. מקשרון מספקת טבלה מסודרת הכוללת את כל עמודי הנחיתה הקיימים לצד ההגדרות שלהם. כל שיש לעשות זה להעתיק את הפיקסל שהמודל בונה ולהדביק אותו בעמוד הנחיתה. המערכת תסדר הכל באופן אוטומטי, ואפילו תהפוך את עמוד הנחיתה לעמוד ג'אבה לחיץ.



זמן התגובה משתפר משמעותית, האפקטיביות והתפוקה עולים, העלויות הגבוהות הכרוכות באינטגרציות שונות ומשונות ועל שימוש במרכזיות נחסכות, והכי חשוב – הלידים לא הולכים לאיבוד במעברים בין מיילים או בהעתקת שדות. הפתרון של מקשרון זמין לעסקים בכל גודל.


פרטי התקשרות


לפרטים נוספים על תוכנת מקשרון ולהתנסות חינם:


www.mekashron.co.il


אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח