- שם החברה: קניון לב חדרה, מקבוצת מליסרון
- שנת הקמה: 1989
- מספר עובדים: בקניון לב חדרה כ-15 עובדים
מיכל שוורץ, בת 26, גרה בהרצליה. כיום מנהלת השיווק של הקניון, ולפני כן עבדה במשך שנתיים בתפקיד תקציבאית במשרד פרסום יהושע/TBWA ….
- היקף תקציב שיווק: כמיליון וחצי ₪
- ספקי שיווק: משרד פרסום, מיתוג – יהושע, יח"צ – דניאלה רייבנבך, פייסבוק – רהב תקשורת
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה
המטרה העיקרית ששמנו לעצמנו זה לשדר אופנה ולתת במה מרכזית למותגים המובילים. הפנינו את מירב המשאבים הפרסומיים לטובת מבצעים של הרשתות, קולקציות חדשות וליידע את הלקוח הסופי בסיילים המוצעים בחנויות.
חשוב לי לייצר פרסום של 360 החל מאון ליין ועד לפרינט המגיע אליו לפתח הבית ובשלטי החוצות .בין היתר קדמ"ים בשת"פ עם השוכרים בקניון יוצרים תחושה ללקוח של פינוק ומטרה להגדלת סלי קנייה יומיים. השנה נכנסה לקניון רשת האופנה H&M ופה היה מדובר במהלך מאוד גדול.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
מאוד מאמינה בשלטי חוצות. אי אפשר לפספס אותם אם תרצה או לא. כמובן שזה חייב לעבוד יחד עם פלטפורמת האינטרנט והדיוור הישיר במקביל.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
חשוב ללמוד את השטח, להכיר את הקהל שלך טוב ולהתאים את הפעילויות השיווקיות בהתאם. אני מאוד מאמינה בלערוך כל תקופה סקר ועל פיו להתקדם, הסקרים מתבצעים בכל קניוני מליסרון.
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה? קניון שבעת הכוכבים, תמהיל נכון שמספק מענה לכלל האוכלוסייה.
- השאלון האישי:
·איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?רמי לוי ,מאמינה בלהתחיל נמוך ולהגיע גבוה דרך התמדה ועבודה קשה.
· עבודה ראשונה? בחברת תו הקמות ניהול פרויקטים עוזרת מנכ"ל.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? רגישות,יצירתיות, הגדלת ראש וחיבור לשטח.
· דף הבית שלך באינטרנט: ynet
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: בית הקפה 'שואו קפה' בקניון לב חדרה
· מהו הרכב בו את נוהגת? יונדאי
· חופשה חלומית: טיול בהודו עם בן זוגי.