- שם החברה: 424 NT SALT
- שנת הקמה: 2013
- מספר עובדים: 5
- פרופיל אישי: אלון ליאור, 41 אבא לגל ורוני, חיפאי. שמאי במקצועו והיה חלק מהמקימים ושותף פעיל בבית הפנקייק בחיפה ואף ניהל את סניף אגאדיר בעיר. כיום, ליאור הוא הבעלים והמנכ"ל של מלח 424, ,424 NT SALT מותג מלח בישול גורמה המופק בים המלח – המקום הנמוך ביותר בעולם. אלון מנהל את אסטרטגיית המוצר בכל הקשור לשיווק מקומי וגלובלי.
- היקף תקציב שיווק: כ- 500,000 ש"ח
- ספקי שיווק: משרד גרפיקה – העיצוביה, משרד יח"צ – סברינה בלהסן תקשורת ויח"צ
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? צורת הגשת המוצר ללקוח- כלי אחסון דרך עיצוב האריזה מקנה למוצר נופח יוקרתי ורמת עיצוב נקייה ואירופאית.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לא אוכל לוותר על ההשתתפות בפסטיבלים הקשורים למזון ולמשקה בהם אוכל להציג את המלח לקהל הרחב. כמובן שלא אוכל לוותר על יחסי הציבור המעניקים לי את האפשרות להעלות את המודעות למצרים.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – אלמנט השיווק העיקרי שעובד הוא מפה לאוזן, מילת השיווק שלנו היא איכות, איכות ואיכות.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? היזמים של WAZE
· עבודה ראשונה? שמאי נזקים
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חיוך
· דף הבית שלך באינטרנט – https://www.424salt.com/
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – בחיפה : קפאין, בת"א – ארקפה
· מהו הרכב בו אתה נוהג? רכב על 4 גלגלים
· מהו ג'וב חלומותיך? להיות איש עסקים בינלאומי
· חופשה חלומית: טיול לאלסקה