אישיווק השבוע: מיכל תדהר, מנהלת שיווק, הקאנטרי

מיכל תדהר



  • שם החברה: "החברה למרכזי תרבות וספורט". שם המותג: "הקאנטרי"
  • שנת הקמה: 1972
  • מספר עובדים: כ-600


פרופיל אישי



לאחר מספר שנים בניהול לקוחות בחברות אינטרנט ואינטראקטיב פניתה מיכל תדהר לתחום ניהול השיווק בחברות המתמחות בתחום הספורט והפנאי – בעבר בכפר המכביה, היום ברשת של קאנטרי קלאבים המונה 6 סניפים בישראל.




  • היקף תקציב שיווק: 2.5 מליון ש"ח



  • ספקי שיווק : משרד פרסום : "אברהם" ; משרד יחסי ציבור: "לב תקשורת"



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

אנו מאמינים מאוד בתהליך המיתוג החדש שעשינו מרגע כניסתי לתפקיד: החברה עברה תהליך עצום של שינוי ורענון בנראות, בשפה שהחלה מיצירת חזון חדש ומטרות לטווח קצר וארוך. היישום של המיתוג החדש נראה בשטח קודם כל בשירות המתחדש ואח"כ גם בנראות כלפי חוץ. בין השאר בבולטות על ידי הפרזנטור אריק זאבי.



המהלך האסטרטגי של המיתוג גם הוביל לשינוי קונספט המכירה: נולדו מבצעי מכירה שונים ומנויים גמישים שמותאמים לתקופה וללקוח, שיצרו שינוי בשוק הקאנטרי קלאבים שעד היום עבד באופן שמרני ועונתי.



בשנתיים האחרונות כמות המכירות עלתה ביותר מ 20% וידנו עוד נטויה. כיום ברשת יש מעל ל40,000 לקוחות.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


פרסום חוצות – כי על אף שאנחנו רשת, הלקוחות נמצאים בקרבת המקום, וככל שהם קרובים יותר למרכזים שלנו, ככה הם יותר רלוונטיים עבורנו. פייסבוק – כי לפעמים אין ברירה אלא ללכת עם הזרם. כולם שם, ולכן שם נמשיך לפרסם. אם תיכנס מפלצת חדשה לשוק – אז גם נפרסם שם.



השיווק הכי טוב והכי נכון בתחום שלנו הוא: "פה לאוזן". הדרך היעילה ביותר לעבוד על זה היא יצירת תוכן ושירות מעבר למצופה ומתחדש עבור הלקוחות. כמו-כן, התרחבות הנראות ברשתות חברתיות.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים



חזון, מטרות, יעדים – בלי זה ובלי תוכנית שיווק אמיתית אי אפשר להגיע לתוצאות. אני מאמינה גדולה בתכנון והצבת יעדים כמותיים. בראש ובראשונה זה מאפשר לעבוד באופן מסודר ושיטתי. מעבר לכך, זה כלי למנוף לצמיחה ולבדיקה איפה אני נמצא ואיך אפשר עוד להשתפר.


את תהליך הבקרה והעמידה ביעדים בשנה האחרונה יש לזקוף לאריה אור, המנכ"ל החדש של החברה אשר נכנס לתפקידו כחצי שנה לפניי וסחף אותי בחזון ובאנרגיות שלו. לא בכדי עברנו את היעדים שלנו מעבר למצופה בשנתיים האחרונות. הכל מתחיל במנהל טוב.




  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

אמנם הם לא מתחרים ישירים שלנו, אבל אני גאה מאוד ברשתות חדרי הכושר בארץ שהולכות ומתרחבות, שכן הן פועלות יותר ויותר בעולם תחרותי ומתחדש, באמצעות פניה לפלחים חדשים, הצעת תכנים מתחדשים, גיוון ושיפור איכות השירות וכיוב'.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך?


אבא שלי. לימד אותי תמיד מה זו עבודה קשה. המוטו שלו: "החופש האמיתי זה לעבוד במה שאתה אוהב".


· עבודה ראשונה? כילדה: מדריכה בקייטנות, בבגרותי אחרי התואר: מנהלת פרויקטים בחברת "קליקוויז".



· ספר שהשפיע עלי: קיצור תולדות האנושות.



· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות וחשיבה "מחוץ לקופסא"



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? הכי טוב במשרד. לפעמים אם אני בדרך למשרד הפרסום שלי – בקפה דלאל, בנווה צדק.



· דף הבית שלך באינטרנט? גוגל



· רכב ? יונדאי


· מהו ג'וב חלומותיך? יזמית של חברה בינלאומית העוסקת בקידום הפעילות הספורטיבית בעולם או חברה שמטרתה לגרום לאנשים להיות מאושרים יותר


(אני לא רחוקה היום מג'וב חלומותיי)



· חופשה חלומית? כל מקום בעולם יכול להיות חופשה חלומית עבורי ולו רק שיהיה נוף מדהים. חוץ מזה תלוי עם מי נוסעים…

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח