"ארומה" בחרה ב-MSN כספקית תכני וידיאו לשידור במסכי ענק בעשרות סניפיה

רשת בתי הקפה ארומה ופורטל האינטרנט MSN ישראל הודיעו על שיתוף פעולה במסגרתו תספק MSN רצועת חדשות ותכני וידיאו מגוונים לארומה. התכנים, שיגיעו מערוץ MSN Video, יעלו לשידור על מסכי פלזמה ענקיים הפרוסים בעשרות סניפי ארומה ברחבי הארץ.



לארומה 63 סניפים, כשב-45 מהם מותקנים מסכי פלזמה עם תכנים אליהם נחשפים כ-70 אלף מבקרים ביום. סה"כ יש לארומה כמיליון לקוחות שונים. MSN תחליף את נענע, שסיפקה חלק מהתכנים בחצי השנה הראשונה של המיזם.



התכנים מערוץ MSN Video שישודרו בסניפי ארומה כוללים קליפים של ספורט אתגרי (אקסטרים), קטעים נבחרים מסדרות טלוויזיה מצליחות, כולל אנימציה, ופרסומות מצחיקות שרצות במייל, כתבות מצולמות של מערכת MSN ישראל, טריילרים מהסרטים חדשים שמגיעים לישראל ועוד.



ביוני האחרון רכשה רשת בתי הקפה ארומה עשרות מסכי פלזמה "42 במסגרת עסקה שנאמדה במיליון ש"ח. המסכים ששולבו בסניפי ארומה מהווים שירות ללקוח, ומשתלבים בטרנד של כניסת מסכי פלזמה ו-LCD למסעדות ובתי קפה. המטרה היא העשרת חוויית השהייה, ואספקת בידור קל בזמן הביקור בבית הקפה.



אורי אדוני, מנכ"ל MSN ישראל: "האינטרנט מספק כיום תכני וידיאו עשירים למקומות בידור, בילוי ופנאי לא פחות מהכבלים והלוויין. רשתות של בתי קפה, מסעדות ואתרים נוספים מעדיפים במקרים רבים תכני אינטרנט בשל הגיוון הרב שמציע פורטל כמו MSN".


אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''