אישיווק השבוע: גיא קונפורטי, סמנכ"ל שיווק ומכירות YCD

שם החברה:YCD Atmosphere – החברה עוסקת במתן שירותים ופתרונות מדיה דיגיטלית לעסקים: מוזיקה ווידאו לעסקים, תפריטםי דיגיטליים, ניהול רשתות מסכים וקירות וידאו.


שנת הקמה:1999


מספר עובדים: 42



פרופיל קצר:בן 41 נשוי עם 3 ילדים . מתגורר בתל אביב, בעל תואר ראשון במנע"ס + MBA


עובד בתחום המדיה הדיגיטלית לעסקים משנת 2007. בעבר עסק בתחום השיווק והסחר בחברת אסם-נסטלה, התחביבים העיקריים שלו הם רכיבת אופניים וכדורגל. אני לא מפסיד אף משחק של מכבי תל אביב בכדורגל יחד עם הבן שלו. כמו כן מקפיד להתנדב למשמר האזרחי, חיי הקהילה מאוד חשובים לו.



1.ספקי שיווק: נט מרקטינג (פרסום באינטרנט), לינוויט (אתר אינטרנט), דוניצה (יח"צ)



2.מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? המהלך המשמעותי האחרון שביצעה החברה היה רכישת הפעילות הישראלית של חברת YCD Multimedia, מה שהפך אותה לחברת השירותים ופתרונות מדיה דיגיטלית לעסקים הגדולה בישראל, הנותנת פתרון בתחום לכל סוג של לקוח, החל מלקוח בודד קטן (SMB) ועד לרשתות גדולות



3. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? פרסום באינטרנט. אנחנו עוסקים בתחום של B2B, ולכן באמצעות פרסום חכם וממוקד אנחנו יודעים להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, המחפשים את מגוון השירותים שלנו. יש לנו אפשרות להגיע ללקוח בשלבים שונים של פיתוח העסק שלו, ובכך להתאים לו את הפתרון הנכון מבחינת תכולה ומחיר.


וטלמיטינג – שיחות ישירות ללקוחות פוטנציאליים ותיאום פגישות לאנשי המכירות, מה שמאפשר להם לעסוק בייעוד המרכזי שלהם – למכור !



4. לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? מאחר ואנחנו נותנים שירות מתמשך לאלפי לקוחות, פרוייקט "שביעות רצון" ממוקד בקרב לקוחות המאפשר לקבל תמונה אמיתית של רמת השירות שאנחנו נותנים ללקוחותינו. נכון, לפעמים לא נעים לקבל בקורת פחות טובה, אבל לאורך זמן, הלקוח מעריך את הנכונות לקבל את זה ולתת מענה לכל צורך שלו. להתחבא מאחורי האמת לא מוכיח את עצמו לאורך זמן



5. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרהאהבתי את היישום של חברת ויז'ואלד בנתב"ג. קיר של 16 מסכים שיוצר חווית כניסה מרשימה ומניעה למכירה ממש לפני הדיוטי פרי. עבודת תוכן יפה שמשלימה את הפתרון



6.השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אחד מלקוחותיי בעבר, מנכ"ל חברה איטלקית, שהקפיד בכל פגישה לדבר על ה"ערך עבור הלקוח". עסק חייב להתמיד ביצירת ערך ללקוחותיו כדי להצדיק את קיומו.


· עבודה ראשונה? מיד לאחר השחרור, קצין בטחון במלון קראון פלזה בתל אביב


· תכונה חשובה למנהל שיווק? שתי תוכנות חשובות: חשיבה אסטרטגית המאפשרת ראיית תמונה כוללת של העסק ויצירתיות.


· דף הבית שלך באינטרנט:one.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מקפיד לקיים פגישות אצל לקוחות שלנו: בתי קפה או מסעדות. חשוב לי לפרגן חזרה והם נמצאים בכל מקום בארץ


· מהו הרכב בו אתה נוהג? אופל אסטרה.


· מהו ג'וב חלומותיך? מנהל שיווק מכבי תל אביב


· חופשה חלומית? חודשיים בקראוון ברחבי אירופה

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח