· שנת הקמה: 1994
· מספר עובדים: 700
· פרופיל אישי: בן 37, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר בכרכור. סמנכ"ל שיווק של ג'ון ברייס מכללת הי-טק בשנתיים האחרונות. את דרכו החל בתחום מערכות המידע והדרכה ולאחר שצבר ידע וניסיון נרחב בתחום ההייטק, לרבות בעבודה עם שותפים עסקיים של החברה, עבר לעסוק ולהתמקד יותר בתחום השיווק והשותפים העסקיים. תחביבים עיקריים : רכיבת אופניים ונהיגת שטח.
ספקי שיווק :USearch מבית מקאן , לינוויט (אתר אינטרנט), אולמדיה דורן תקשורת (יח"צ)
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? ג'ון ברייס מכללת הי-טק לאורך השנים מקפידה מאוד להיות מחוברת למה שקורה בשוק העבודה ,למגמות ולכיוונים הבולטים בתחום. המטרה המרכזית שלנו היא לאפשר לאנשים לרכוש מקצוע באופן מקצועי עם אפשרות השתלבות מהירה בשוק העבודה לצד אפשרות להתפתח מקצועית בתחום בו הם עובדים. כל זאת בתחומים ובמקצועות המבוקשים בשוק העבודה. בשנה האחרונה בחרנו להתמקד גם בקידום קריירה והסבות מקצועיות בקרב בני הגיל 45+ שחוויים קשיים ואתגרים בשוק העבודה בגלל גילם ונדרשים "להמציא את עצמם מחדש" או להתאים את עצמם למציאות חדשה שהם אינם בהכרח מכירים. במסגרת מהלך זה קידמנו מגוון רחב של הכשרות וקורסים למקצועות רלוונטיים לבני גיל 45+ שזוכים מחד לביקוש מאוד גבוה בשוק העבודה ומאידך יכולים להתאים מאוד לבני גילאים אלו, הן מבחינת אפשרויות התעסוקה כשכיר או /ו כעצמאי והן מכך שהגיל וניסיון החיים שנצבר יכול להוות יתרון משמעותי. בין הקורסים המוצעים: קידום אתרים באינטרנט, קורס מיישמי SAP , תחזוקה ותיקון של סמארטפונים, הכשרת מאמנים עסקיים, קורס מנהלי מכירות לארגונים, מומחי אבטחת מידע ועוד. במסגרת מהלך זה אנו מציעים לבוגרים מכלול שירותים שלם ללא תשלום כגון : ייעוץ הכוונה תעסוקתית, שירתי השמה, וסדנאות לחיפוש עבודה והקמת עסק. מהלך זה שקידמנו נותן מענה מצוין ופתרון לאלפי אנשים בגיל זה שחווים את האתגרים והקשיים וללא ספק מדובר בהצלחה. הן מבחינת קהל היעד שמגיע אלינו ללימודים והן מבחינת ההצלחה של אותם בוגרים למצוא עבודה או קריירה חדשה בתום ההכשרה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? הפעילות שלנו בתחום הדיגיטל הפכה להיות החשובה והדומיננטית ביותר אצלנו בזכות היתרונות שהיא מביאה עימה. ג'ון ברייס מכללת הי-טק פונה לקהל הרחב כמעט בכל גיל , בכל מגזר ובמספר רב של תחומים. עיקר פעילות החברה בנוי על הקהל הרחב החל מחיילים משוחררים וצעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בשוק העבודה, דרך אקדמאיים אשר מעוניינים בשינוי קריירה או שדרוג מקצועי ומעוניינים ללמוד הכשרה או הסבה מקצועית לעולם ההיטק ועד בני 45+ ויותר שמתקשים כאמור במציאת עבודה ורוצים להשתלב במסלול קריירה חדש . הפעילות בדיגיטל מאפשרת לנו להגיע אליהם בצורה מפולחת וממוקדת ולבחון בכל עת את יעילות הקמפיינים שלנו תוך ביצוע אופטימיזציה ושיפור מתמיד.
חלק נכבד מהתלמידים שלנו היום מגיע אלינו באמצעות פעילות המדיה הדיגיטלית.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? אנו עובדים עם מערכת CRM מבוססת מיקרוסופט, אשר פותחה ע"י חטיבת ה-CRMהטלקום וה של מטריקס, ומנהלת לנו את הזדמנויות הלקוח (לידים). באמצעות מערך דוחות אשר פותח למערכת ביכולתנו להעריך את איכות הלידים ומידת האפקטיביות אל מול תקציב השיווק.
4. לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? דבר חשוב שאנו מקפידים עליו זה קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הקהל הרחב לצד העמקת הקשר שלנו עם כלי התקשורת, עיתונאים ובלוגרים שייחשפו לפעילות שלנו ויכירו אותה יותר טוב. אחד הערוצים לקשר עם הקהל הרחב הוא באמצעות הרשתות החברתיות שאנו מאוד קשובים להן ואף מייעצים דרכן בתחומי הקריירה וההייטק לקהל הרחב. את הקשר עם העיתונאים והבלוגרים אנו מחזקים בין היתר באמצעות הזמנה שלהם לכנסים שאנו מקיימים לאורך כל השנה, כאשר הקרוב ביניהם שיתקיים במהלך דצמבר יעסוק בנושאי תשתיות ואבטחת מידע. מדובר בפעילויות שמוכיחות את עצמן ובעלות החזר השקעה רב
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מומחה הניהול טום פיטרס. טום הרצה בועידת המנהלים של המרכז הישראלי לניהול לפני כשנה, ומאז הפך לגורו ניהולי עבורי
· עבודה ראשונה? טכנאי שטח בחברת בת של IBM
· תכונה חשובה למנהל שיווק – ראיה מערכתית ויצירתיות
· דף הבית שלך באינטרנט ? www.jbh.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות ? תלוי פגישה ומיקום. זה יכול להיות סניף של אחת מרשתות הקפה ועד מסעדת בוטיק.
· מהו הרכב בו אתה נוהג? שברולט מאליבו
· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל חברת הי-טק
· חופשה חלומית: קריביים