שני משרדי הפרסום – פרסום לם מרגלית ופרסום שפי, הודיעו היום כי יתמזגו למשרד אחד. המשרד החדש ייקרא לם-מרגלית-שפי, יעסיק כ- 40 אנשי צוות, ויפעל ממשרדי לם מרגלית בחיפה וברמת החייל בת"א.
המהלך הינו צעד משמעותי ביותר עבור לקוחות המשרדים. שילוב הכוחות של שני המשרדים יעניק ללקוחות יתרונות של מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, הן בתחום המדיה המודפסת והן בתחום המדיה הדיגיטלית, שירותי מחקר, רכש מדיה, פיתוח אסטרטגי ופתרונות קריאייטיב מעולים. כמו כן, ייהנו הלקוחות מפתרונות דיגיטליים רחבים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
פרסום לם מרגלית מפרסם בין היתר את אוניברסיטת בן גוריון בנגב, חברת גב ים, חברת י.ח. דמרי, אתו״ס- פסטיבל הסרטים הבינ"ל, מוזיאוני חיפה, מכבי חיפה, מכללה אקדמית צפת, קופת חולים לאומית צפון, חברת יפה נוף ועוד גופים גדולים נוספים. בנוסף, למשרד זרוע המומחית בדיגיטל, חברת – B WAY INTERACTIVE, העוסקת בפרסום באינטרנט, רשתות חברתיות וסלולר ומפרסמת לקוחות גדולים במשק.
פרסום שפי, בבעלות יוקי פרייליך, מחלוצי ענף הפרסום בישראל והזרוע של קבוצת אדלר- חומסקי בצפון מחזיק בין היתר, בתיקי עיריית חיפה, חברת הספנות צים, מרכז רפואי בני ציון, ביה״ח אלישע, חברת "הגרעין", טבסקו ועוד.
עודד לם ויוקי פרייליך מסרו כי: "אנחנו שמחים למהלך. זהו רגע היסטורי ומרגש בענף הפרסום בחיפה וגם בארץ. אנחנו בטוחים כי הלקוחות ירוויחו בגדול משילוב הכוחות הזה ויוצאים, עם כל הכוח, לגיוס לקוחות חדשים ומעניינים".