חברת הביטוחAIG משיקה הערב קמפיין פרסום חדש. הקמפיין החדש בכיכובו של השחקן ערן זרחוביץ' מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה: "אתה לא כמו כולם למה שתשלם כמו כולם". האסטרטגיה השיווקית החדשה מביאה לידי ביטוי את האסטרטגיה העסקית של החברה אשר השיקה אתמול את התכנית AIG PERSONAL . במסגרת התוכנית יוצעו ללקוחות מוצרי ביטוח בהתאמה אישית, ובהתאם לחישובים אקטואריים מתקדמים המתבססים על עולמות הביג-דאטה.
"האסטרטגיה השיווקית משלימה את האסטרטגיה העסקית של AIG לשנים הקרובות", מסבירה מיכל רביב, סמנכ"ל השיווק בחברה, "החברה משיקה מהלך שיווקי הנותן פתרון ביטוחי מותאם לצרכן בעזרת שימוש בביג דאטה. בניגוד למתחרות הפונות לכולם ובוחרות לשים דגש על ערוץ ההפצה שלהם AIG בוחרת לתת ביטוח בהתאמה אישית המציע פתרון אישי לצרכנים".
במסגרת הפרסומות ההומוריסטיות, יופיע זרחוביץ' בדמות החיה למה. יענה על השאלה למה שתשלם כמו כולם? ויסביר את הרציונל להנחה הפרסונאלית שניתן לצבור בהתאם לפרמטריים האישיים של הלקוח כגון: נפח מנוע קטן, היעדר תביעות, בעלי משפחות ועוד. הפרסומות כוללות מספר סיטואציות של מפגשים יומ-יומיים, במספרה, בחוג סלסה, מילואים בדרום הארץ ובאולם הבאולינג אשר צפויות לעלות במהלך חודש דצמבר.