אישיווק השבוע: חן ששון, שותף וסמנכ"ל שיווק Jumboard


  • שם החברה: Jumboard ltd
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר עובדים: 10
  • פרופיל אישי: רווק, גר בתל אביב, ממקימי חברת הסטארטאפ jumboarb, מפתחת מערכות המשחקים החינוכיות, Webee. בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה למנהל ובעל תואר שני במנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. לפני כשלוש וחצי שנים הכיר את שותפו לחברת ג'מבורד ועשה תפנית מעניינת מתחום הפיננסים לעולם הצעצועים הטכנולוגים לילדים.



  • היקף תקציב שיווק – נמוך ככל שניתן J אנחנו עדיין חברת סטארטאפ בצמיחה ואנחנו משתדלים להיות יותר יצירתיים מפזרנים וכל פרוייקט מתוקצב בנפרד.



  • ספקי שיווק: גלאי תקשורת ויחסי ציבור, סטודיו מיקה, לידור סוורי – מנהלת דף הפייסבוק של החברה



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

באמצע השנה נכנסנו לשתי רשתות במקביל בישראל והיינו צריכים לחשוב על דרך לבלוט מכל שאר המוצרים הקיימים באותן רשתות כי אין לנו תקציבים לקמפיינים טלוויזיוניים וכיו"ב אז בשבוע אחד הכנסנו סחורה לרשתות בפעם הראשונה וכן מיתגנו את כל הסניפים בדמויות שלנו ובעמדות ממותגות בעלות נראות שעשו את העבודה ובתקופת החגים הינו אחד המוצרים הנמכרים ביותר ברשתות אלו.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?

פעילות פייסבוק ועמדות התנסות בקניונים. בתור מוצר חדש שנכנס לשוק בו יש מתחרה אחד ותיק ומוכר אנחנו חייבים לבוא במגע ישיר עם הלקוחות בכדי לחשוף אותם למערכת שפיתחנו והאוכלוסיה אליה אנחנו פונים מסתובבת במרכזי הקניות וגולשת באתרים ובלוגים העוסקים בהורות, חינוך וקניות. היום אנשים מחפשים המלצות והם רוצים לקבל כמה שיותר מידע לפני רכישת מוצר מהסוג שלנו והפייסבוק הוא מקום מצויין לקרוא חוות דעת אמיתיות מאנשים שמשתמשים במערכת.




  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – תמיד צריך לזכור שישראל זה שוק קטן בו כולם מכירים את כולם ולכן צריך להתחשב בכל הגורמים מולם אתה עובד כאשר אתה מחליט על פעילות שיווקית כלשהי. סתם לדוגמא, אם אנחנו עושים פעילות שיווקית מכירתית בפייסבוק, כל השותפים העסקיים שלנו מקבלים על כך דיווח לפני בשביל שלא יופתעו אם לקוחות יגיעו אליהם לאחר שראו מחיר שונה או מבצע במקום כלשהו ואז תיווצר אי נעימות מיותרת שיכולה רק לפגוע בקשרים ושותפויות עסקיות.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – המתחרה הישיר שלי הוא הקומפי המוכר ובאמת שאני מאחל לחברה שלי שיהיו לה שנים יפות כמו שהיו לקומפי שהייתה פורצת דרך בתחום ושכמעט כל הורה בישראל ידע מה זה webee כמו שיודעים מה זה קומפי.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? האמת שאין מישהו ספציפי, אני מושפע מהרבה מאוד דמויות ורובם לא קשורים בכלל למה שאני עושה.


· עבודה ראשונה? סוחר מט"ח בבית השקעות מיטב


· תכונה חשובה למנהל שיווק? שקט נפשי


· דף הבית שלך באינטרנטwww.webee-world.com


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – אין לי מקום קבוע, ממש תלוי עם מי אני נפגש


· מהו הרכב בו אתה נוהגת? אני רוכב על אופנוע


· מהו ג'וב חלומותיך? שאלה קשה כי אני לא מפנטז כבר על ג'וב אלא על משהו יותר מאתגר והוא לא רק שלי.


· חופשה חלומית: כבר שנים שאני חולם לעשות הפסקה מהחיים לחודשיים, לשכור קרוון ולטייל באוסטרליה ובניוזילנד

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח