GO Internet Marketing – חברת הפרסום הדיגיטלי מוטה תוצאות משיקה בימים אלו את GO Academy למקצועות הדיגיטל.
GO Academy תתמקד בהכשרה לתעשיית ניהול המדיה הדיגיטלית באמצעות קורסים מגוונים לאוכלוסיית יעד שונות:
קורסים לאנשי ניהול מדיה:
* ניהול מדיה במערכות ההגשה של Google (מנוע החיפוש, רשת הדיספלי, יוטיוב)
* ניהול מדיה חברתית (פייסבוק, לינקטאין, טוויטר, פינטרסט ורשתות אחרות)
* ניהול מערכות הגשה ומדיה חכמה (דאבלקליק, מדיהמינד ועוד)
* ניטור וניתוח התנהגות גולשים (גוגל אנאליטיקס, וובטרנדס ועוד)
קורסים למנהלי דיגיטל
* ניהול ערוצי המדיה הדיגיטלית בארגון
* מדידה וניהול פרסום מבוסס תוצאות
וקורסי העשרה והקניית כלי לניהול בכיר
ברוב הקורסים יוענקו תעודות הסמכה בינלאומיות של החברות העומדות מאחורי מערכות ההגשה, הניטור והאופטימיזציה. במקומות שאין הסמכה בינלאומית, תעניק GO תעודת הסמכה.
אדיר רגב, מנכ"ל GO: "שוק הפרסום גדול ומתפתח כל הזמן. קיים ביקוש עצום לאנשים עם ידע בניהול מדיה דיגיטלית, אך מחסור עצום בהיצע".