אמריקן אקספרס, באמצעות משרד האינטראקטיבRabbi Interactive , השיקה קמפיין דיגיטלי ממוקד לקראת יום העסקים הקטנים, שחל ב-2-3 בינואר 2014.
הקמפיין נועד להגביר את מודעות הציבור לפעילות בבתי עסק קטנים ב"יום העסקים הקטנים" וכן למשוך עסקים קטנים להצטרף לפעילות במועד זה. הקמפיין, שכלל קידום ממומן בגוגל ומודעות פייסבוק ייעודיות, זכה לכ-900,000 חשיפות. עד כה, הפנייה הממוקדת לבעלי העסקים הקטנים ברשת הניבה מספר מרשים של 15,000 בעלי עסק שהצטרפו לרשימת בתי העסק שייקחו חלק ב"יום העסקים הקטנים" ויעניקו הטבות למחזיקי הכרטיס במועד זה.
במקביל, יעלה השבוע קמפיין חסויות בתחנות הרדיו הארצי, ביניהן גלי-צהל, רשת ב' ו-88FM. התשדיר יתמקד במבצע כפל נקודות בבתי עסק ב"יום העסקים הקטנים", ויכלול קריאה ללקוחות לצאת ולקנות בעסקים קטנים.
אירית בטאט, סמנכ"ל שיווק אמריקן אקספרס: "בסקר שערכה אמריקן אקספרס העולמית נמצא כי 72% מהעסקים הקטנים בישראל, השיגו בשנה האחרונה צמיחה באינטרנט. הנוכחות המוגברות של בעלי העסקים הקטנים ברשת היוותה עבורנו הנחת יסוד לפנייה הממוקדת שביצענו בקמפיין. הפשטת המסר בקמפיין נועדה להעצים את המודעות של הצרכנים לבתי עסקים קטנים, וכן לתת גיבוי לבתי עסק קטנים, המהווים קטר צמיחה למשק הישראלי כולו".
במסגרת הקמפיין הוקם אתר ייעודי הכולל גרסה למכשירי סלולר, באמצעותו יוכלו הלקוחות לאתר את העסקים הקרובים ביותר למקום הימצאם, וכן לקבל מידע על ההטבות הרלוונטיות. הפיתוח הטכנולוגי ממקד עבור הצרכן רשימת עסקים רלוונטיים, תוך פילוח גיאוגרפי המתאים לצרכיו.