eBay מציגה נתונים לפורים 2014

סיכום נתוני פורים 2013


· למעלה מ-13 אלף קונים ישראלים רכשו תחפושות לפורים בשנת 2013, עלייה של 90% לעומת 2012.


· מדי שנה, כחודש לפני חג הפורים, מכירות התחפושות בידי ישראלים עולות פי 7 מאשר הממוצע בשאר השנה.


· התחפושת הפופולארית לבנים בשנת 2013 היתה "ספיידרמן" – נקנו מעל 500 תחפושות כאלה בידי ישראלים.


· התחפושת הפופולארית לבנות בשנת 2013 הייתה שמלת נסיכה – רפונזל.


· התחפושת היקרה ביותר לשנת 2013 הייתה חליפת האופנוע של באטמן ב- 3000 שקלים.


· מרבית הישראלים רכשו למעלה מ- 20 תחפושות בפורים 2013.


· בממוצע, בשנת 2013 ישראלים רכשו -38 תחפושות במהלך כל השנה.


· בשנת 2013 נרכשו פי 3 תחפושות לבנות מאשר תחפושות לבנים.


· תחפושות של מלחמת הכוכבים נקנות כל השנה.


· בשנת 2013 טרנד תחפושות למבוגרים, ביניהם פיג'מות לגוף מלא, מכף רגל ועד ראש וכן תחפושות ערפדים לגברים ולנשים.



חמישה טיפים לרכישת תחפושות לפורים ב-eBay :


· קחו בחשבון זמן המשלוח – מרבית התחפושות יגיעו לישראל בטווח של כ-10-14 ימי עסקים, אולם לעתים השליחויות עלולות להתעכב, מסיבות שונות. ניתן ב-eBay לבצע קניות של הרגע האחרון, אך אלה ייאלצו אתכם להעדיף שליחות בהולה או שימוש בדואר שליחים בעלויות גבוהות יותר מאשר דואר רגיל.


· העדיפו מוכרים מצטיינים (Top Sellers) – לכל מוכר ב-eBay מוענק ציון, שניתן לו ע"י הרוכשים, המשכלל שביעות רצונם של הגולשים באופן הרכישה, התשלום, קלות ההחזרה, קבלת המוצר כמפורט ועוד. הבטיחו לעצמם רכישה בטוחה, קלה ומהנה על ידי רכישה ממוכרים מצטיינים.


· אבטחת אמצעי התשלום –חשוב להדגיש שהקניה ב-eBay היא מאובטחת, אך מומלץ להימנע ממסירת פרטי כרטיס האשראי. PayPal הוא אמצעי התשלום הנפוץ והנוח (ולא רק ב-eBay), המועדף על מרבית המוכרים, מהסיבה שהם מקבלים את כספם באופן מיידי ועל ידי הקונים בשל תוכנית הגנת הקונה.


· החזרות – יש לוודא מדיניות החזרות עבור מוצרים שנרכזים ב-eBay, חלקם ניתן להחזרה למוכר ולעתים אף על חשבונו של השולח.


· עמוד מבצעים – במהלך פברואר-מרץ 2014, תעדכן eBay את עמוד המבצעים הישראלי במוצרים הרלוונטיים לפורים, תחפושות ומוצרים נלווים, ב- 10 דולר ומעלה.


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר