אישיווק השבוע: טל לנדמן מנהלת שיווק, ואלה!שופס

· שנת הקמה: 2000


· מספר עובדים: 90


· פרופיל אישי: בת 28, נולדה וגדלה בחיפה, כיום גרה במרכז. בעלת תואר ראשון מאונ' תל אביב במקצועות כלכלה ותקשורת, ובעלת ניסיון של 4 שנים בתחום ה-e Commerce.



היקף תקציב שיווק: 4 מיליון ₪



ספקי שיווק: משרד פרסום "Herz brand interface", יח"צ: "וולף תקשורת", פרסום ממומן בגוגל: Agent, קידום אורגני בגוגל: ספריה.




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
ואלה!שופס כמובילת המסחר האלקטרוני בישראל מציעה תמידית מחירים מצוינים ושירות חסר תקדים ללקוחותיה. החברה מבצעת פרסום שוטף ונוקטת בקמפיינים תדמיתיים מעת לעת. השנה החליטה החברה על מהלך הפוך, בהשראת ענקית המסחר האלקטרוני "זאפפוס" שבו במקום להשקיע את תקציבי הפרסום החוצה, נשקיע את תקציבי הפרסום פנימה וניתן ללקוחותינו שירות שאינו רק מצוין הן ביחס למתחרים אופליין והן ביחס למתחרים אונליין, אלא כזה שמשאיר חותם של WOW. אנחנו נראה הרבה מפירות המהלך הזה במהלך השנה הקרובה, אך כבר היום לקוחותינו יודעים כי אין דמי ביטול- מה שלא קיים אצל אף קמעונאי מתחרה, יש פריסה של 36 תשלומים על מגוון מאד רחב של מוצרים+משלוח חינם, ויש יד נדיבה מאד על ההדק בכל מה שקשור לפיצוי לקוחות. להערכתי זו המשמעות של שיווק חכם בעולם הדיגיטלי- שיווק של word of mouth– תן ללקוחות שלך לדבר בשבילך. זה כמובן יכול להיעשות רק אם נבטיח ונקיים שירות בסטנדרט אחר לגמרי מהתעשייה.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? בהתחשב בענף התשובה הדי טריוואילית היא שתקציבי השיווק יהיו מופנים לדיגיטל. כיום הפעילות הרווחית ביותר מבחינת ROI היא עדיין גוגל על כל כליה המגוונים: פרסום ברשתות התוכן, רימרקטינג, search, יוטיוב ועוד.



3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? גוגל אנליטיקס הוא האורים והתומים שלי. זה כלי מדהים של גוגל שמאפשר ניטור של פרמטרים שונים לטובת קבלת החלטות מושכלת. למשל: אילו מילות חיפוש מחפשים הלקוחות שלי? ידע כזה יאפשר לי להציף ללקוחות תכנים שרלוונטים אליהם ומעניינים אותם, מהם מקורות הטראפיק היעילים ביותר- מבחינת יחסי המרה, משך השיטוט באתר, היקפי מחזור וכו, מה היא השעה האופטימלית לשליחת הדיוור היומי- בהתאם לשעת השיא של הטראפיק באתר וכו[



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – הזירה בה פועלת וואלה!שופס היא משתנה ודינמית, וקשה לנו היום להגדיר "תחרות". האם המתחרים שלנו הם רצפות המכירה של היבואנים? האם המתחרים שלהם הם אתרי הקופונים שפוזלים לתחום הסחר? ולכן אענה באופן כללי אני אוהבת פרסומות שאינן "פרווה" ושמעוררות דיון ציבורי. כמו, וזה לא פופולרי- המהלך נגד השמנה שהצליח לייצר דיון ציבורי נוקב בנושא, ועל כן לדעתי השיג את מטרתו.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? טוני שיי, מנכ"ל ומקים זאפפוס שהזכרתי מעלה. ישבתי והקשבתי לדיסק בן 9 שעות שמתאר את הקמת החברה מאז ועד היום. החברה חרטה על דגלה לעשות "wow" ללקוחותיה, ואני מאד מזדהה עם הערכים עליהם מושתת החברה.


· עבודה ראשונה? מנהלת פרויקטים בחברת תוכנה לענף הנדל"ן.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? ראיה אסטרטגית ומערכתית. השיווק אינו חטיבה נפרדת ואינה חיה בוואקום, אלא חלק ממארג חברה, ועליה להיות מסונכרנת עם מטרות וערכי החברה.


· דף הבית שלך באינטרנט :ברור ש-walla– מתעדכנת בחדשות היום.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה איכותי במשרדי החברה בהרצליה פיתוח. מרבית הפגישות מתקיימות במשרד.


· מהו הרכב בו את נוהגת? סוזוקי סוויפט


· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל של חברת סטארט אפ בתחום ה-e Commrec


· חופשה חלומית: כל מקום שעוד לא הייתי בו מרתק אותי.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח