קמפיין לרגל 25 שנה להיווסדה של רשת מרפאות פרופורציה

רשת מרפאות פרופורציה, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש המציג "קוד אסתטי" עבור לקוחותיה. תחת הסלוגן 'מובילים את מהפכת הטיפולים האסתטיים בישראל', תשיק הרשת את הקמפיין השנתי באמצעות משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS בהשקעה כוללת של כ-2 מליון שקלים, בעיתונות המודפסת, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט.



בין סעיפיו של הקוד האסתטי :


מחויבות לשקיפות ואמינות


לקוחות פרופורציה יקבלו את כל המידע הדרוש לקבלת ההחלטה הטובה ביותר לפני, בזמן ולאחר הטיפול. אנו מתחייבים לשתף את הלקוח במידע החיוני עבורו, להציג בפניו את העובדות והמידע הנדרש בצורה מדויקת ובהירה, לבצע תיאום ציפיות ולהעמיד לרשות כל מטופל את מיטב המשאבים המקצועיים שברשותנו על מנת להעניק לכל לקוח את התוצאה המיטבית עבורו.



מחויבות לשיוויון


כל אדם ואדם יקבל יחס שווה ללא הבדל . לא תיעשה איפה ואיפה בסוג הטיפול, איכותו, מחירו ,


והזמן הנדרש לביצועו. כל מטופל יכול להיות בטוח שאין העדפה ללקוחות מסויימים .


בפרופורציה כל הלקוחות מועדפים.



מחויבות לתוצאות


הדרך חשובה, אבל התוצאה היא המטרה הגדולה. לכן פיתחנו בפרופורציה סטנדרטים שיבטיחו ללקוחות שלנו את התוצאות הטובות ביותר. אם באמצעות בחירת הרופאים המובילים בתחומם , בשימוש בחומרים האיכותיים ביותר והמכשור המתקדם והאפקטיבי ביותר. הניתוחים מבוצעים בבתי חולים מהשורה הראשונה המבטיחים הליך ניתוחי מקצועי ובטוח .



מחויבות לחדשנות ומובילות


במטרה להעניק ללקוחותינו את הטיפול החדשני ביותר. אנו מקיימים שיתופי פעולה עם המרכזים הגדולים בעולם לטיפולים אסתטיים, עם בתי חולים, רופאים וחוקרים מהשורה הראשונה.


הרופאים שלנו מתעדכנים באופן שוטף, הקליניקות שלנו מאובזרות בציוד המתקדם ביותר, ובכך אנו נמצאים תמיד בחוד החנית בשיטות הטיפולים האסתטיים החדשניות בעולם.


המחוייבות והשאיפה של פרופורציה להמשיך ולהוביל את תחום הרפואה האסתטית, באה לידי ביטוי גם בפריסת הקליניקות ברחבי הארץ, באיכות הרופאים וברמת השירות. אנו עושים זאת בזכות הניסיון רב השנים והקשרים הענפים עם מרכזי טיפול אסתטיים ברחבי העולם ,על מנת להיות הרשת המובילה לטיפולים אסתטיים בישראל.





מחויבות למחיר הוגן


אנחנו מאמינים שלכל אחד ואחת מגיע ליהנות מטיפולים אסתטיים. אנו מתחייבים להעניק לך את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר. מחיר אחיד וקבוע שמשקף נאמנה את איכות הטיפולים שאנו מעניקים . אנו משתפים פעולה עם קופות החולים הגדולות בארץ ומעניקים הטבות למבוטחי הקופות הללו. זאת בנוסף לסבסוד הניתן ע"י הקופות לטיפולים בפרופורציה.



מחויבות למקצוענות


מקצוענות עבורנו היא להיות בקיא בכל פרט ופרט אך לראות את התמונה הגדולה. להישען על ניסיון העבר אך לא להפסיק לשאוף להתקדם, ולהרחיב את הידע שלנו. אנו מבססים מדעית כל טיפול. תמיד נמליץ על הטיפול הנכון ביותר אך גם נישאר קשובים ופתוחים לכל בקשה. חשוב לנו ביותר להימנע מטעויות ולהציע פתרונות פשוטים ויצירתיים. אנחנו מתגאים בעדכניות הטיפולים שלנו אך רואים את עצמנו כמבוגר האחראי של הטיפולים האסתטיים בישראל.




מחויבות לשרות


החדשנות הטכנולוגית, הרופאים המעולים ואפילו המחיר המשתלם אינם יכולים להוות תחליף לשירות הטוב ביותר שמגיע ללקוחותינו. אנחנו בפרופורציה מעניקים שירות VIP כסטנדרט לכל מטופלינו. הקשבה, סבלנות, מענה אישי וליוויי צמוד, הם הקו המנחה את כל אחד ואחת מנותני השירות שלנו, רופאים, מתאמות,, נציגות השירות והנהלה.




בתיה מאור, סמנכ"ל השיווק של רשת מרפאות פרופורציה: "תחום הרפואה והאסתטיקה הפך בשנים האחרונות לנפוץ ומבוקש בין השאר בעקבות חשיפת התחום והנגשה כספית תודות לסבסוד קופות החלים. אנו מאמינים שלתחום חייב להיות קוד התנהלות מקצועי, רפואי, ושרותי אנו קוראים לכל העוסקים בתחום להתאגד תחת אמנת שרות וסטנדרטים גבוהים לטובת המטופלים. לשם כך בחרנו לתקשר את אותם עקרונות שמנחים אותנו כבר עשרות שנים, עם לקוחותינו"


.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח