אישיווק השבוע: יונתן רודסבסקי, מנהל שיווק, יוניברסל מוביליטי טכנולוג'י


  • שם איש השיווק ותפקיד: יונתן רודסבסקי, מנהל השיווק של יוניברסל מוביליטי טכנולוג'י, יבואנית אופני A2B לישראל
  • שם החברה: יוניברסל מוביליטי טכנולוג'י בע"מ מבית UMI יבואנית שברולט וקאדילק. יבואנית אופני A2B לישראל
  • שנת הקמה: 2003 (סגווי) ב2013 נכנסה לתחום האופניים החשמליים
  • מספר עובדים: 4 + עוד לפחות 10, אנשי שירות, מפיצים וכ'ו



  • פרופיל אישי: בן 32, נולד וגר בתל אביב. בעבר עבדתי כאנליסט ואח"כ כשנתיים בשיווק בחב' המייצרת מפעלים לטיפול במים. ל-UMI הגעתי אחרי תקופת מגורים בחו"ל. החברה שלנו אחראית על שיווק הסגווי ומותג האופניים החשמלייםA2B . תמיד חיפשתי משרה עם ערך מוסף כמו השפעה על איכות חיים וסביבה. אין זה מובן מאליו שיבואנית רכב תשקיע ותאמץ בחזון של התניידות אורבנית אלטרנטיבית. לכן הגעתי ל יוניברסל מוביליטי שמסתכלת קדימה, ונמצאת תמיד עם היד על הדופק ומסתכלת על מה המגמות התחבורתיות בארה"ב ומערב אירופה. תחביבים: ריצה, גלישה וכמובן אופניים.



  • היקף תקציב שיווק – כ-200,000 ש"ח



  • ספקי שיווק: בתחום היח"צ והמיתוג אנו עובדים עם יוניק אשר אחראים על חשיפת המוצר והעברת המסרים שלנו לציבור הצרכנים



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? החיבור לUMI והצגת האופניים כאפשרות תחבורה חלופית לרכב בתערוכות, למשל בתערוכת אוטומוטור. עשינו גם קליפ ויראלי בשיתוף אתר "maveze" שפונה ישירות לקהל היעד שלנו. הלקוחות שלנו מתוחכמים, לא "קונים" את מה שאומרים להם בפרסומות ואפילו לא בעיתונות, אלא מחפשים את החוויה האישית ואת חוות הדעת של חבריהם ברשת החברתית. לכן בחירת הכיוון של שימוש בניו מדיה באמצעים ויראליים היה חשוב מבחינתנו.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? בשוק שלנו הכי חשוב זה הקשר האישי עם הדילרים והחנויות. למוכר בנקודת המכירה השפעה רבה על בחירת הלקוח ולכן אנו משקיעים רבות בתמיכה, שירות וקשר אישי.



  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: לא להתפזר. לחדד את המסרים ולדרוש מכל הספקים שיסתנכרנו ביניהם. הצרכן היום לא יכול לקבל מסרים סותרים ומהר מאוד מאבד את הריכוז. כל פעילות ( השקה, מכר וכ') חייבת להיות רוחבית ולכלול יח"צ, פרסום, ניו מדיה וכ'.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – אפשר לציין את מטרו על שיתוף האופניים בבית קפה בתל אביב. פעילות נכונה שמעניקה נראות למותג וחיבור נכון לצרכנים.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אני מנסה ללמוד מהאנשים המקיפים אותי בחברה משום שגם הם פועלים בשוק משתנה ותחרותי מאוד. חכם הלומד מנסיון.


· עבודה ראשונה? העבודה הראשונה שלא הייתה עבודה זמנית הייתה כאנליסט סיכון בדן אנד ברדסטריט. שם התחלתי בתקופת הלימודים.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? סבלנות. אם אתה מתאמן למרתון לא יעזור לך לנסות לעקוף כל אחד שרץ 5 ק"מ. צריך את הסבלנות להשאר בקו האסטרטגיה ולא להגיב לכל מה שקורה מסביב.


· דף הבית שלך באינטרנט: a2bisrael.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מובינג קפה בירמיהו פינת דיזינגוף. פינת שמש עם אוכל מעולה


· מהו הרכב בו אתה נוהג? קטנוע ג'וימקס 250, אופניים חשמליים


· מהו ג'וב חלומותיך? לא חולם על ג'ובים.


· חופשה חלומית: אח שלי גר בפנמה בחוף חלומי אז לבקר אותו מתאים תמיד

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח