- שם איש השיווק ותפקיד: הדר מלמד-רכטר וטל מאור-זינגרמן
- שם החברה: קלפטיש מרקטינג בע"מ
- שנת הקמה: 2011
- מספר עובדים: 6
- פרופיל אישי קצר: הדר מלמד-רכטר וטל מאור-זינגרמן – היזמיות והבעלים של הבלוג-מגזין "כלות אורבניות" שעלה לאוויר באוקטובר 2010.
הדר, בת 32, נשואה לשגיא. נולדה וגדלה בכפר סבא, כיום גרה בת"א. בעלת תואר ראשון B.Arch באדריכלות מהטכניון. לאחר סיום לימודיה החלה התמחות במשרד אדריכלים גדול ולאחר שנה החליטה להתמסר לעולם יזמות האינטרנט.
טל, בת 30, נשואה לשי ואמא ללי. נולדה וגדלה בצפון, כיום גרה בכפר סבא. בעלת תואר ראשון B.Design בעיצוב תקשורת חזותית מהמכון הטכנולוגי חולון. לאחר סיום לימודיה הקימה סטודיו למיתוג ועיצוב אתרים. כיום הסטודיו משרת את צרכי החברה In House.
- היקף תקציב שיווק – 40% מהמחזור.
- ספקי שיווק: יניב רוזנמן מ- iJoomla איש פיתוח ג'ומלה תותח שמלווה את פעילות האתר במסירות רבה. אלה קורן וגלית לואני-לוי – נשות היח"צ המקסימות שלנו שמלוות אותנו עם המון אהבה ופרגון.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? הוספת אשת תוכן נוספת למערכת האתר. גילינו כי ההשקעה בתוכן היא מנוע הצמיחה הגדול ביותר שלנו. יצרנו תמהיל של תוכן איכותי המשלב בתוכו תכני מערכת מקוריים לצד תוכן גולשים ותוכן שיווקי והוא בעצם המפתח לשיווק הויראלי של האתר. אנחנו ממעטות להשתמש בפרסום ממומן ונגד המירוץ הפופולרי לרכישת טראפיק סינתטי, כל המאמצים שלנו מופנים ליצירת תוכן איכותי.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלו לוותר? קשר ישיר ואישי עם הקוראות שלנו. מהיום שהאתר עלה לאוויר יש ביננו ובין הקוראות שלנו ערוץ תקשורת אישי. אנחנו מזמינות אותן לפנות אלינו בכל שאלה והתייעצות, ומקדישות זמן רב בשביל לענות באופן אישי לכל פנייה ופנייה. מדי שבוע אנו מקבלות עשרות פניות שכאלה ולמרות העומס הרב אנו רואות בפניות האלה חשיבות עצומה. גם אם זה אומר מבחינתנו לענות למיילים של קוראות בשתיים בלילה ובסופי שבוע.
חשיבות הקשר האישי הזה הובילה אותנו ליצור ולפתח את אירועי "כלות אורבניות מארחות" שלנו. אירועים יפים, מלאי אווירה ותוכן, אליהם אנו מזמינות את הקוראות שלנו להגיע ולפגוש אותנו וספקים נבחרים מעולם החתונות הישראלי, שלא דרך מסך המחשב.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? מערכת פנימית של האתר שפותחה במיוחד עבורנו ועוזרת לנו לנהל ולנטר את ביצועי האתר, זאת בנוסף כמובן לגוגל אנליטיקס.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – אפליקציית Wed Reviews שפותחה ע"י רועי גזית ומקשרת בין זוגות מתחתנים ובין הספקים שלהם ע"י מערכת המלצות פייסבוקית חכמה ונוחה לתפעול. בעולם החתונות שיווק הפה לאוזן הינו היעיל והאפקטיבי ביותר והמערכת הזאת מבצעת אדפטציה דיגיטלית לשיטת השיווק המסורתית ביותר בדרך נעימה ואותנטית.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
הדר: Taylor Sterling בלוגרית ומייסדת האתר "The Glitter Guide".
טל: Anna Wintour "ה"עורכת של VOGUE אמריקה.
· עבודה ראשונה?
הדר: קצת לפני הצבא, מזכירה במחלקת השיווק של משרדי חברת ״סופר פארם״.
טל: מעצבת גרפית במשרד פרסום.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? היכולת להקשיב. להקשיב ללקוחות, להקשיב לגולשים. לעולם לא להיות יהיר ולחשוב שאתה יודע הכל. להיות תמיד פתוחים לביקורות והצעות לשיפור. השדרוגים הכי גדולים ב"כלות אורבניות" נולדו מהצעות לשיפור שקיבלנו "על הדרך".
· דף הבית שלך באינטרנט – https://urbanbridesmag.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – קפה לנדוור סניף סנטרל פארק במזרח ת"א.
· מהו הרכב בו את נוהגת?
הדר: גט טקסי
טל: רנו פלואנס 100% חשמלית
· מהו ג'וב חלומותיך? האמת שיצרנו לעצמנו אחד כזה. אנחנו מאוד אוהבות את מה שאנחנו עושות ושואפות להמשיך לצמוח ולהתפתח
· חופשה חלומית:
הדר: כרגע מדובר בפרובאנס, אך רשימת היעדים משתנה ע״ב יומי כמעט.
טל: בטן-גב עם שי ולי על חוף מבודד, ללא טלפונים וללא אינטרנט.