לפי דוחות סטורנקסט שפורסמו לפני כשעה, אודות סיכום שוק הצריכה לשנת 2013, קבוצת נטו הינה חברת המזון הצומחת ביותר בשנת 2013 עם 6.7 אחוזי צמיחה.בדירוג מותגים חדשים בעולם המזון והשקאות, תפס את המקום הראשון מותג הגבינה הצהובה נועם, של טרה, במקום השני טראש פק, גלידות של נסטלה, ובמקום השלישי עם 11.6 אחוזי חדירה התברגה חברת המזון "chef שגב". הנתון המעניין הוא כי הן קבוצת נטו והן חברת המזון "chef שגב" אינן חברות מפרסמות במדיה המסורתית. חברת המזון "chef שגב" נעשתה אך ורק בקמפיין דיגיטלי תחת השם "רבע מיליון עבור מתכון", וזה גם הסכום שהוקצב לקמפיין.
הקמת חברת המזון "שגב chef" היוותה מהלך חדשני ופורץ דרך בעולם הקולינאריה בישראל, במסגרתו השף המוערך שגב משה הלך בעקבות השפים הגדולים בעולם והשיק קו מוצרים רחב, חוצה קטגוריות, פרי יצירתו ברשתות השיווק.